تور ارمنستان ارزان: مقررات ورود به ارمنستان برای کسانی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت نموده اند

به گزارش سفر به روسیه، سفارت ایران در اطلاعیه ای اظهار داشت همه مسافرانی که قصد ورود به ارمنستان را دارند در صورت دریافت دو دُز واکسن اعم از ایرانی و غیرایرانی که از دُز دوم آنها 14 روز گذشته باشد برای ورود به این کشور احتیاج به انجام تست کرونا ندارند و ملزم به ارائه گواهی واکسن به زبان انگلیسی هستند.

تور ارمنستان ارزان: مقررات ورود به ارمنستان برای کسانی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت نموده اند

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان امروز (چهارشنبه) 21 مهر ماه در اطلاعیه ای با اشاره به تداوم شرایط همه گیری بیماری کووید- 19 (کرونا) در کشور، توصیه های مرکز ملی کنترل پیشگیری از بیماری های وزارت بهداشت ارمنستان و مقررات جاری و الزامی در مورد ورود مسافران به این کشور را گفت.

براساس این اطلاعیه، همه مسافران متقاضی که قصد ورود به کشور ارمنستان را دارند در صورت این که هر دو دُز واکسن کرونا (هر نوع واکسن کرونا اعم از ایرانی و غیرایرانی)را دریافت نموده اند و از دُز دوم آنها 14 روز گذشته باشد برای ورود به ارمنستان احتیاج به انجام تست کرونا ندارند و ملزم به ارائه گواهی (Certificate) واکسن کرونا تایید شده به وسیله مقامات صلاحیتدار بهداشتی کشور مبداً به زبان انگلیسی هستند.

در این اطلاعیه آمده است: مقررات فوق برای همه اتباع ایرانی و خارجی فارغ از نوع گذرنامه، نوع ویزا، هدف سفر و .... لازم الاجرا بوده و هیچ گونه استثنایی بر آن وارد نیست.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1768

به "تور ارمنستان ارزان: مقررات ورود به ارمنستان برای کسانی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: مقررات ورود به ارمنستان برای کسانی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید