بررسی ردیف بودجه تبریز 2018 در کمیسیون تلفیق، ماشین سازی همچنان بلاتکلیف است

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خبر گفت: ردیف بودجه تبریز 2018 در کمیسیون تلفیق و در دست بررسی است.

بررسی ردیف بودجه تبریز 2018 در کمیسیون تلفیق، ماشین سازی همچنان بلاتکلیف است

محمداسماعیل سعیدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ردیف بودجه تبریز 2018 که توسط جمعی از نمایندگان استان امضاء و ارائه شده، در کمیسیون تلفیق در دست بررسی است و در صورت موافقت و باز شدن این ردیف بوجه، حمایت های بیشتری در راستای اجرای برنامه های تبریز 2018 انجام خواهد گرفت.

وی اضافه نمود: موافقت با این ردیف بودجه، برنامه های حمایتی تبریز 2018 را تقویت کرده و در اختیار سازمان های مرتبط با گردشگری و هنر اعم از شهرداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: انتخاب شدن تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی، صرفاً مختص تبریز نبوده و تدابیر باید در سطح ملی و کشوری اندیشیده شود.

سعیدی متذکر شد: موضوع ردیف بودجه 2018 در کمیسیون فرهنگی شوراها نیز مطرح شده است و در آینده نیز جلسه ای با حضور مسئولان مرتبط شامل مسئولان فرهنگ و هنر و سازمان ورزش و جوانان برگزار شده و به بررسی مسائل و چاره اندیشی خواهیم پرداخت.

وی همچنین با اشاره به آخرین شرایط واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز به شستا گفت: کارخانه ماشین سازی در زمان اوج و پیروزیت خود در سال های اولیه تاسیس، جزو یکی از تولیدکننده های پیروز قطعات خودرو بود و جای تاسف است که امروزه و در طی سالیان متمادی بلاتکلیف مانده است.

وی اضافه نمود: در جلسه ای که با حضور بخش خصوصی و وزیر رفاه، کار و تعاون برگزار گشت، بنا بر این بود که در صورتی که مشتری نقد پیدا نشد، کارخانه طی سه ماه به شستا واگذار شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر اضافه نمود: واگذاری ماشین سازی باید طی سه ماه منتج به نتیجه می شد که امروز از آن زمان مقرر چند ماه نیز گذشته و با این حال ماشین سازی همچنان بلاتکلیف است.

وی تاکید کرد: علت اصلی معلق ماندن واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز به شستا، کارشکنی مسئولان ذی ربط است و در کم تر کشوری با این حجم از بلاتکلیفی در حوزه های مختلف روبه رو هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 787

به "بررسی ردیف بودجه تبریز 2018 در کمیسیون تلفیق، ماشین سازی همچنان بلاتکلیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی ردیف بودجه تبریز 2018 در کمیسیون تلفیق، ماشین سازی همچنان بلاتکلیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید