اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانه در کرمانشاه

به گزارش سفر به روسیه، آرش لهونی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: طرح ملی امداد و نجات زمستانه از بیست و دوم آذر ماه تا بیست و سوم اسفند ماه به مدت 92 روز در 15 پایگاه ثابت و 6 پایگاه موقت و تمامی شعب پایگاه های شهری اجرا می گردد.

اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانه در کرمانشاه

وی با بیان اینکه درپایگاه های ثابت هر روز پنج نفر و در پایگاه های موقت هر روز چهار نفر از نیروها حضور خواهند یافت، گفت: یک فروند بالگرد امداد هم در این طرح به کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح به مسافران اسکان اضطراری در صورت لزوم داده می گردد، اضافه نمود: رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه ها مطمئن شوند و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی یا گرفتار شدن در برف و کولاک با سامانه 112 هلال احمر تماس حاصل نمایند.

وی بیان نمود: رانندگان در جاده های اصلی و مسیرهایی که امکان رسیدن امدادگران وجود دارد، رانندگی نمایند.

لهونی توضیح داد: رانندگان باید در سفر جعبه یاری های اولیه و کپسول اطفا حریق را به همراه داشته باشند و در حین انتقال مصدومین و یاری رسانی با جمعیت هلال احمرهمکاری گردد و مانع فعالیت آنها نشوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در زمان بروز سوانح حق تقدم در عبور مرور با گروه های جمعیت هلال احمر است تا خود را سریعتر به مردم برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 103

به "اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانه در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانه در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید