10 مقصد گردشگری که بهشت علاقه مندان عکاسی است

به گزارش سفر به روسیه، عکاسی صورتی از هنر است که هریک از ما می تواند با آن در ارتباط باشد. این سخن که یک عکس به مقدار هزار کلمه ارزش دارد، با اینکه کلیشه به نظر می رسد، کاملا حرف درستی است. احتمالا شما هم متوجه شده اید که تماشا یک عکس از جایی، خیلی مجذوب کننده تر از این است که شخصی آن مقصد را برای شما توصیف کند.

10 مقصد گردشگری که بهشت علاقه مندان عکاسی است

البته این تنها یک روی ماجراست؛ نمی توان از وجود عکاس هایی با استعداد خارق العاده غافل شد که مهارت آنها شکار صحنه های چشم نواز از یک منظره خیلی معمولی است! به صورتی که وقتی به درون عکس سفر می کنیم با دهانی باز از تعجب فکر می کنیم که چگونه آن عکس از اینجا گرفته شده است؟!

به گزارش خبرنگاران، شما می توانید به راحتی مهارت خود را در عکاسی افزایش دهید. دوره های مختلف آموزشی و خودآموز های بسیاری هستند که راجع به قوانین مهم عکاسی، مفاهیم پایه مثل سرعت شاتر و نوردهی و ... به شما یاری می نمایند. بعلاوه شما می توانید موارد الهام بخش زیادی در زمینه عکاسی ببینید و از آنها ایده بگیرید، اما آنچه که تغییرش برای شما ممکن نخواهد بود کنترل یا تغییر مقصد است. شما نمی توانید به صورت معجزه آسایی یک کویر در میان ایسلند و یا یک ساحل گرمسیری در مرکز لندن ظاهر کنید، که اگر ممکن بود ما مدتها پیش این کار را انجام داده بودیم!

با این حال آنچه که می توانید برای موفقیت خود انجام دهید، انتخاب یک مقصد مناسب است. خوشبختانه این مورد قسمت مهمی از کار را برای شما انجام می دهد چرا که در بعضی از این مکان ها گرفتن یک عکس بد، بسیار سخت است. خبرنگاران در این مقاله 10 مکان از سراسر دنیا را به شما معرفی می نماید که برای هر عکاسی نهایت تصور و رویا از یک مکان زیبا به شمار می آیند.

1. ایسلند

بیایید از یک مورد عامه پسند تر آغاز کنیم. ایسلند احتمالا اولین جوابی است که شما در پاسخ به چشمگیر ترین مقصد برای عکاسی دریافت خواهید کرد. ایسلند کشور فوق العاده زیبایی است و به معنای واقعی کلمه حیرت آور است، اما اگر بخواهیم صادق باشیم، کشف ایسلند بدون یک راهنما و یا آشنایی مختصر کار آسانی نخواهد بود.

2. مالدیو

به طور جدی می توان گفت سراسر مالدیو کلکسیونی از رنگ های مختلف است. حتی حیات وحش در دریای مالدیو رنگارنگ و شگفت انگیز است.

3. سنتورینی

غروب خورشید در سراسر این سرزمین منظره ای شگفت آور است، همچنان که خانه های پلکانی رنگارنگ در سراسر جزیره و به ویژه در شهر زیبای اویا چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید.

4. چینکو تره، ایتالیا

چینکو تره، یکی از تماشای ترین مکانهای ایتالیا است که از پنج بخش کوچک تشکیل شده است و ترجمه آن نیز به معنای پنج روستا است. می توان گفت حتی خود ایتالیایی ها همواره تحت تاثیر زیبایی این پنج شهر کوچک در حاشیه دریای لیگورین هستند. این محدوده یکی از نقاطی است که به صورت خیلی تعیین و تیپیکالی ایتالیایی است و احساسی مانند بازگشت به زمان گذشته را در شما زنده خواهد نمود. آنچه به طور قطع می توان گفت این است که شما مسحور این زیبایی خواهید شد و تجربه ای فراموش نشدنی خواهید داشت.

5. تایلند

این مورد از شناخته شده ترین ناشناخته هاست! تایلند به مقدار ای شگفت آور است، که ندانید چه چیزی به غیر از شلوغی همیشگی در انتظارتان است. منظره اینجا بسیار مجذوب کننده و کاملا نفس گیر است!

6. مانیومنت ولی

این دره یکی از نشانه های برجسته آمریکایی است که بین دو استان قرار گرفته است و احتمالا در فیلم ها و موزیک ویدیوها، و یا مجله ها و تبلیغات تلویزیونی به چشمتان خورده است. دره مانیومنت بین دو کوه بسیار بزرگ و نفس گیر به نام های کلورادوپلاتو و باتس قرار گرفته است. در هر صورت قطعا ارزش تماشا را دارد و عکس هایی که از اینجا منتشر شده گواهی بر این مدعاست!

7. لندن

با توجه به اینکه لندن یکی از پر جنب و جوش ترین شهرها در دنیا است، همواره علت یا توجیهی برای بازدید از این شهر وجود دارد. مهم نیست که شما به چه چیزی علاقه مند هستید، همواره چیزی برای جلب توجه شما وجود خواهد داشت و به همین علت است که مرکز انگلستان یکی از مهم ترین شهرهای دنیا و برترین سوژه های عکاسی است.

8. مراکش

مراکش رنگارنگ و هیجان انگیز و حتی تا حدودی وهم انگیز و بعلاوه بسیار باشکوه و شاهوار است. برای اثبات این موضوع حتما سری به کاخ های باستانی مراکش بزنید. البته در خارج از مراکش هم مکان های دیگری مثل کوه های اطلس و منطقه ها کویری وجود دارد که نشان می دهد این کشور واقعا متنوع و خیره نماینده است.

9. سریلانکا

سری لانکا یکی از مقصدهای تازه کشف شده است که در سال های اخیر گردشگران زیادی را به خود دیده است. سریلانکا حجم شگفت آوری از سایت های میراث دنیای یونسکو را در خود جای داده، و فرهنگ رنگارنگ و محیط پیرامونی بسیار مجذوب کنندهی دارد. اینجا مکانی ست که بدون شک شما را مسحور مجذوب کنندهیت های خلقت و قدرت آفریدگار خواهد نمود.

10. آفریقای جنوبی

گستره و تنوع منظره های زیبا در اینجا درست به بزرگی سرزمین است. تقریبا هر توقف در آفریقای جنوبی، فرصت خلق یک عکس درخشان است؛ چه تماشای حیوانات در سافاری باشد، چه کشف شهر و یا قدم زدن در مسیرهای بکر و دست نخورده. آفریقای جنوبی رویای هر عکاس و دنیاگرد است.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2129

به "10 مقصد گردشگری که بهشت علاقه مندان عکاسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد گردشگری که بهشت علاقه مندان عکاسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید