کهتری: تنها کمانداران مدال آور راهی جمهوری چک خواهند شد

به گزارش سفر به روسیه، رییس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولان از تشکیل اردوی تیم ملی تیر و کمان معلولان از سوم اردیبهشت در سایت تیر و کمان مجموعه ورزشی آزادی خبر داد و گفت: به دنبال آماده سازی تیم ملی تیر و کمان معلولان برای شرکت در رقابت های جهانی جمهوی چک هستیم.

کهتری: تنها کمانداران مدال آور راهی جمهوری چک خواهند شد

مجید کهتری در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایط تیم ملی تیر و کمان معلولان و این که آیا مشکل فضای تمرینی برای کمانداران معلول حل شده است یا خیر؟ گفت: هنوز مشکل فضای تمرینی برای کمانداران معلول حل نشده و با اجاره سایت تیر و کمان مجموعه ورزشی آزادی از فدراسیون تیر و کمان از دوم اردیبهشت تمرینات خود را به مدت 10 روز آغاز خواهیم کرد تا ببینیم بالاخره شهرداری یک فضای تمرینی که متعلق به کمانداران معلول باشد در اختیار فدراسیون جانبازان و معلولین قرار می دهد یا خیر.

او از اعزام تیم ملی تیر و کمان معلولان به رقابت های جهانی جمهوری چک در اواخر تیر ماه خبر داد و گفت: این رقابت ها از 30 تیر تا 6 مرداد در چک برگزار خواهد شد. برای این که بتوانیم حضور پیروزی در این تورنمنت داشته باشیم سه اردوی تدارکاتی تا قبل از اعزام به این مسابقات برای کمانداران پیش بینی کردیم که اولین اردو با حضور 19 کماندار از سوم اردیبهشت آغاز می شود. البته تنها کسانی راهی جمهوری چک خواهند شد که شانس مدال آوری آن ها بالا باشد و حد نصاب رکورد ورودی برای شرکت در رقابت های جهانی جمهوری چک را کسب کنند.

کهتری هم چنین درباره شرایط زهرا نعمتی و این که آیا این کماندار در این اردو تیم را همراهی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: نعمتی در حال حاضر در حال انجام کار فیزیوتراپی و مراحل پایانی کار درمان کتفش است. این که بخواهد تیم ما را همراهی کند یا در تمرینات افراد غیرمعلول حضور داشته باشد بستگی به تصمیم خود او دارد و سعی می کنیم زیاد تحت فشار قرار ندهیم. البته ما در این اردو از او دعوت به عمل آوردیم و منتظر تصمیم نهایی او هستیم. به هر صورت ما او را تحت هر شرایطی حمایت می کنیم و اگر نخواهد در اردوی ما نیز شرکت کند به او برنامه تمرینی می دهیم تا از تمرینات عقب نماند.

رییس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولان با اشاره به جوانگرایی تیم، گفت: اگر در رقابت های پارالمپیک ریو تنها هفت کماندار داشتیم امسال با جذب 12 کماندار در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان سعی کردیم ضمن پشتوانه سازی، ترکیب تیم را به سمت جوانگرایی سوق دهیم تا برای بازی های جاکارتا اندونزی تیم آماده و جوانی را راهی این بازی ها کنیم. در ریو ما پیروز به کسب دو مدال طلا، یک برنز و یک نقره شدیم اما برای اندونزی سعی داریم به نتایج بهتری نسبت به ریو دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: پس از مستقل شدن کمیته ملی پارالمپیک از المپیک، یقین دارم امسال تیم ما از نظر مدال آوری شرایط بهتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 676

به "کهتری: تنها کمانداران مدال آور راهی جمهوری چک خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهتری: تنها کمانداران مدال آور راهی جمهوری چک خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید