کمبود بار از مسائل اساسی کامیون داران

به گزارش سفر به روسیه، رئیس اتحادیه کامیونداران البرز گفت: کاهش فراوری شرکت ها و کارخانه ها در نتیجه کمبود بار از مسائل اساسی ماست.

کمبود بار از مسائل اساسی کامیون داران

ناصر کاویانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خصوص مسائل ایجاد شده برای این صنف اضافه نمود: این مسئله در حدی است که برخی رانندگان حتی یک بار هم در طول روز جابه جا نمی نمایند، ولی ما امیدوار هستیم با افزایش فراوری داخلی این مشکل هم برطرف گردد.

وی اضافه نمود: تأمین لاستیک مورد احتیاج کامیونداران در مرحله خوبی قرار گرفته است و اکثر رانندگان لاستیک مورد احتیاج خود را به راحتی دریافت نموده و می نمایند.

کاویانی اضافه نمود: حتی برخی از رانندگان سری دوم لاستیک مورد احتیاج را دریافت نموده اند؛ اگر رانندگان شخصی هستند که هنوز لاستیک دریافت ننموده اند می توانند با مراجعه به اتحادیه، حواله های لازم برای دریافت لاستیک با قیمت قبلی و مصوب دریافت نمایند.

وی در خصوص مشکل بیمه کامیونداران نیز اظهار کرد: رانندگانی که از سال 93 بیمه تأمین اجتماعی آنها قطع شده بود هنوز نتوانسته اند دوباره خود را بیمه نمایند و هنوز درگیر مسائلی هستند، البته صحبت هایی با مدیر کل بیمه تأمین اجتماعی برای برطرف مشکل شده تا افرادی که قبل از سال 93 بیمه آنها قطع شده به ترتیب و تدریجی برای حل مسائل خود اقدام نمایند.

کاویانی در خصوص افزایش نرخ حمل بار برای کامیونداران نیز اعلام نمود: صحبت هایی برای این موضوع شده تا بخشی از مشکل حل گردد؛ البته این افزایش نرخ باید منطقی و با فراهم شدن مقدمات صورت بگیرد تا برخی افراد سودجو و منفعت طلب از این شرایط به نفع خود و ضرر کامیون داران استفاده ننمایند.

رئیس اتحادیه کامیون داران به فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی نیز اشاره نمود و گفت: ما از ابتدا با شرکت های حمل نقل اینترنتی مشکل داشته ایم زیرا فضای کار را برای کسانی که کامیونداری شغل اول آنها و به نوعی تنها راه معاش آنهاست محدود نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 86

به "کمبود بار از مسائل اساسی کامیون داران" امتیاز دهید

2 کاربر به "کمبود بار از مسائل اساسی کامیون داران" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود بار از مسائل اساسی کامیون داران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید