10 علت عمده برای تحصیل در آلمان

به گزارش سفر به روسیه، صدها دانشگاه در آلمان وجود دارند که فرصت تحصیل در رشته های تحصیلی رایگان یا با شهریه بسیار پایین را در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهند. در هر رشته ای که قصد تحصیل داشته باشید از مهندسی و پزشکی و داروسازی گرفته تا معماری یا کسب و کار، آلمان کشوری مناسب با امکانات کافی برای شما خواهد بود. امکان استفاده از آموزش های با کیفیت بالا در کنار تجربه زندگی در فرهنگی منحصر به فرد، آلمان را به یکی از مقاصد مطلوب جوانان از سراسر جهان تبدیل کرده است.

10 علت عمده برای تحصیل در آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

سیستم آموزشی پیشرفته دانشگاه های آلمان منجر به پیشرفت شغلی، یادگیری زبان نو به وسیله یافتن دوستانی نو و اجتماعی شدن با دیگر دانشجویان و بعلاوه کسب تجربه های شگفت انگیز و فراموش نشدنی برای دانشجویان خارجی می گردد.

10 علت عمده برای تحصیل در آلمان به اسم یک دانشجوی خارجی عبارتند از:

1. آموزش های تحصیلی در اغلب دانشگاه ها رایگان بوده و یا با هزینه های بسیار پایین ارائه می گردد.

2. ارائه آموزش در سطح دنیای به وسیله اساتید و اعضای هیات علمی برتر در دانشگاه های معتبر.

3. امکان انتخاب رشته از میان صدها دوره دانشگاهی مختلف.

4. زندگی در کشوری زیبا و جالب و امکان سیاحت در آن با سابقه ای تاریخی.

5. وجود تنوع فرهنگی و دانشجویی از سراسر دنیا.

6. امکان صحبت کردن به زبان انگلیسی و آلمانی .

7. فرصت های بی انتها برای کار در آلمان بعد از فارغ التحصیلی و صدور اجازه اقامت به مدت 18 ماه بعد از اتمام تحصیل به منظور یافتن کار.

8. شما می توانید بدون احتیاج به صحبت کردن به زبان آلمانی، در بیشتر رشته ها به زبان انگلیسی تحصیل کنید.

9. هزینه های زندگی در آلمان مقرون به صرفه است که شامل اجاره بها، هزینه خوراک، حمل و نقل، بیمه سلامت، تلفن و اینترنت، ملزومات تحصیل و فعالیت های اوقات فراغت است.

10. در آلمان شما فرصت زندگی و گشت و گذار در یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا و استفاده از فرهنگ منحصر به فرد، تاریخ و چشم اندازهای بی نظیر آن را در اختیار خواهید داشت.

برای افزایش شانس خود جهت پذیرفته شدن در یکی از دانشگاه های آلمان و اطلاع از شرایط دانشجویان بین المللی و بعلاوه کسب آمادگی های لازم جهت زندگی و تحصیل در آلمان می توانید از خدمات موسسه بین المللی ویزاموندیال بهره مند شوید. شرکت بین المللی خبرنگاران با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های پیروز، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل در آلمان بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای آغاز فرایند، فرم ارزیابی ویزای تحصیلی را تکمیل نموده یا با دفاتر ما تماس حاصل نمایند تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت مشاوره رایگان داشته باشند تا برترین راه را برای آنها انتخاب نمایند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1714

به "10 علت عمده برای تحصیل در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 علت عمده برای تحصیل در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید