کشف بیش از 699 هزار عدد انواع مواد محترقه و نخ سیگار

به گزارش سفر به روسیه، تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از کشف بیش از 236 هزار عدد انواع مواد محترقه و بیش از 463 هزار نخ از انبار مغازه متهم اطلاع داد.

کشف بیش از 699 هزار عدد انواع مواد محترقه و نخ سیگار

به گزارس پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اعلام کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ملک مغازه ای در محدوده خیابان مولوی مقادیری سیگر قاچاق و انواع مواد محترقه غیر مجاز در انبار مغازه اش دپو و جمع آوری نموده است، آنالیز موضوع در دستور کار اکیپی از کارآگاهان معاونت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات این پلیس نهاده شد.

وی با بیان اینکه در آنالیز موضوع تعیین شد که خبر صحت دارد، ادامه داد: نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری مالک مغازه و بازرسی از انباز مغازه اش اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران ادامه داد: روز گذشته تیمی از کارآگاهان به آدرس اعلامی، اعزام و پیروز شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از انبار مغازه اش 463 هزار و 800 عدد نخ سیگار و 236 هزار و 108 عدد مواد محترقه کشف نمایند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 3 میلیارد ریال محاسبه نموده اند، گفت: متهم به همراه اموال کشف شده به دادسرا معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1463

به "کشف بیش از 699 هزار عدد انواع مواد محترقه و نخ سیگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 699 هزار عدد انواع مواد محترقه و نخ سیگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید