کدام فیلم ها در نخستین فیلم خبر جشنواره سینماحقیقت معرفی می شوند؟

به گزارش سفر به روسیه، تهران (پانا) - در اولین روز از برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت و در بخش فیلم خبر هشت فیلم مستند معرفی می شوند.

کدام فیلم ها در نخستین فیلم خبر جشنواره سینماحقیقت معرفی می شوند؟

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی، در اولین روز از پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت و در بخش فیلم خبر، هشت فیلم با حضور کارگردان این آثار معرفی می شوند و سعید هاشم زاده به عنوان کارشناس در این بخش حضور دارد.

اکس نیهیل؛ یک تراژدی مالی در بخش شهید آوینی و به کارگردانی محمدرضا نیرومند، ژنرال در بخش شهید آوینی به کارگردانی مهرداد یوسفی، دبستان پارسی در بخش بلند به کارگردانی حسن نقاشی، یکی از رویاهای من در بخش بلند به کارگردانی محسن هادی، زردهای سرخ در بخش نیمه بلند به کارگردانی محمدمهدی خالقی، نان بی جان در بخش نیمه بلند به کارگردانی رضا پردل، موذی در بخش کوتاه به کارگردانی حمید مهاجرانی، مات در بخش کوتاه به کارگردانی نسیم سهیلی از ساعت 10:30 تا 12:30 در نشست فیلم خبر معرفی خواهند شد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت از امروز کار خود را شروع کرد و تا 25 آذر به دبیری محمد حمیدی مقدم ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1855

به "کدام فیلم ها در نخستین فیلم خبر جشنواره سینماحقیقت معرفی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام فیلم ها در نخستین فیلم خبر جشنواره سینماحقیقت معرفی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید