کاغذ خروس نشان نامزد دو جایزه از جشنواره تورنتو شد

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک تورنتو کانادا از روز 20 فروردین ماه در شهر تورنتو کار خود را شروع می نماید و تا اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

کاغذ خروس نشان نامزد دو جایزه از جشنواره تورنتو شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فیلم کاغذ خروس نشان که عرضه و حضور بین المللی آن توسط موسسه رسانه های تصویری انجام می گردد، به عنوان تنها نماینده کشورمان در چهار سانس و با حضور مریم میلانی در روزهای 22، 25، 26 و 27 فروردین ماه به نمایش گذاشته می گردد.

در حاشیه این جشنواره، کارگردان کاغذ خروس نشان با حضور در نشست صنعت فیلم کودک به عنوان مهمان ویژه درباره استعدادهای جوان در حال رشد در صنعت سینما و همچنین تجربه همکاری وی با بچه ها در سینما و تلویزیون ایران سخنرانی خواهد نمود.

کاغذ خروس نشان درباره سه کودک است که هر یک خواسته ها و آرزوهای بزرگی در سر دارند و فیلمساز عشق ورزیدن آن ها به خواسته هایشان و کوشش شان را برای رسیدن به این آرزوها به تصویر می کشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 743

به "کاغذ خروس نشان نامزد دو جایزه از جشنواره تورنتو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاغذ خروس نشان نامزد دو جایزه از جشنواره تورنتو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید