جایزه جشنواره فیلم های مستقل نیویورک به فیلم یک هیچ تعلق گرفت

به گزارش سفر به روسیه، رئیس حوزه هنری استان کردستان با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: سامان حسین پور با گارگردانی فیلم کوتاه یک هیچ پیروز به کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم های مستقل Nielsen درنیویورک گشت.

جایزه جشنواره فیلم های مستقل نیویورک به فیلم یک هیچ تعلق گرفت

امین مرادی مطرح نمود: این هنرمند جوان کردستانی به عنوان نماینده سینمای ایران جایزه این بخش از جشنواره که با هدف آنالیز هنر مستقل برای هنرمندان مستقل برگزار می گردد را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه فیلم های منتخب به همراه آنالیز آنها روی سایت جشنواره قرار گرفته است، اظهارداشت: فیلم یک هیچ از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به کارگردانی سامان حسین پور به نمایندگی از ایران در جشنواره حضور دارد و با فیلم هایی از آلمان، روسیه، سویس، هلند، آمریکا، مکزیک و اوکراین رقابت می نماید.

وی با بیان اینکه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم، تئاتر و موسیقی بچه ها بم در آمریکا برگزار می گردد، بیان نمود: این فیلم که قبل تر هم به جشنواره های شاپرک های شهر تهران و فیلم های یک دقیقه ای تورنتو کانادا، برزیل، اولین دوره جشنواره فیلم های آنلاین، اروگوئه، نیکاراگوئه راه یافته هم اکنون در جشنواره بم آمریکا که هفتم و هشتم فوریه (18 و 19 بهمن) برگزار می گردد برای کسب بهترین فیلم به رقابت می پردازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 415

به "جایزه جشنواره فیلم های مستقل نیویورک به فیلم یک هیچ تعلق گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه جشنواره فیلم های مستقل نیویورک به فیلم یک هیچ تعلق گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید