چه شرکت هایی در دروپا 2021 حضور نخواهند داشت؟

به گزارش سفر به روسیه، دو شرکت ژاپنی کانن و ریکو همزمان اعلام کردند که در دروپا 2021 شرکت نخواهند کرد. ریکو گفت که این تصمیم پس از ماه ها بحث و تبادل نظر گرفته شده است.

چه شرکت هایی در دروپا 2021 حضور نخواهند داشت؟

ایف دریدر، معاون شرکت ریکو در اروپا در مورد این تصمیم ریکوگفت: ریکو همواره برای فرصت هایی که دروپا طی سال های گذشته در اختیار ما قرار داده ارزش قائل است. با این حال برای حفاظت از سلامت مشتریان، همکاران و کارمندانمان که مهمترین اولویت ما هستند، مجبور شدیم این تصمیم سخت را بگیریم.

ریکو همچنین گفت مجموعه ای از رویدادهای مجازی را با شعار 4ler yakaku به معنی نوآوری دگرگون کننده برگزار خواهد کرد. سخنگوی ریکوگفت: رویدادهای مجازی بیشتری در اواخر سال جاری در زمینه چاپ صنعتی برگزار خواهیم کرد.

شرکت کانن نیز گفت که در دروپا 2021 حضور نخواهد داشت. مدیر بخش گرافیک و ارتباطات کانن در دروپا، مارک لاون گفت: به عنوان یک فرایند معمول تجاری ما همواره مزیت حضور در نمایشگاه های بزرگ و عمده صنعت چاپ را مورد ارزیابی قرار می دهیم. پس از ارزیابی فراوان، با در نظر دریافت بی ثباتی و ناپایداری که کروید 19 به آن دامن زده و نگرانی منطقى مردم در مورد سفر کردن، ما تصمیم گرفتیم که حضور فیزیکی در دروپا 2021 نداشته باشیم.

در عین حال ما کاملا به صنعت چاپ و برآورده کردن نیازهای مشتریانمان در درازمدت متعهد هستیم. این مسئولیتی است که برای ما بسیار جدی است. الاون همچنین گفت: نمایشگاه های تخصصی همواره در تقویم رویدادهای ما بسیار مهم بودند و تردیدی ندارم برای مشتریان، همکاران و همتایان ما در صنعت چاپ هم این چنین است.

نمایشگاه فرصتی است برای ایجاد ارتباط با صنعت چاپ، انجام مذاکرات ارزشمند با کسانی که معمولا سر راه ما قرار نمی گیرند و همچنین ویترینی برای نمایش تجهیزات خودمان نمایشگاه موقعیتی مناسب نیز برای دیدار با دوستان و همکاران قدیمی است .

الاون گفت که کانن مطمئن است عدم حضور در دروپا 2021 خللی در ایجاد ارتباط شرکت با صنعت چاپ نکرده و در انتظار دریافت پیشنهاد دروپا برای حضور در رویداد مجازی این نمایشگاه است.

غول های چاپ دیجیتال با دروپا خداحافظی می کنن

با غیبت این دو سازنده بزرگ اکنون احتمال برگزار نشدن دروپا هرچه بیشتر قوت می گیرد. فهرست غایبان بزرگ دروپا اکنون شامل: اچ بی، هایدلبرگ، زیراکس، کوموری مان رولند، افی، کداک، آگفا، فوجی فیلم، کانن، ریکو می شود.

نمایش مجازی دروپا که Drupa Preview نام دارد قرار است ماه اکتبر برگزار شود، هنوز معلوم نیست آیا شرکت هایی که به خاطر ویروس کرونا نمی خواهند در نمایشگاه شرکت کنند، می توانند در نمایشگاه مجازی حضور داشته باشند یانه

نمایشگاههای تخصصی چاپ در سراسر جهان از جمله انگلیس نیز با بحران و تعطیلی روبرو شده اند. اتحادیه صنایع نمایشگاهی (Events Industry Alliance) در انگلیس که کننده نهادهای برگزارکننده نمایشگاهی، مراکز نمایشگاهی و شرکت های نمایشگاهی است در نامه ای به نخست و زیر انگلیس، بوریس جانسون و دیگر مقامات دولتی تقاضای کمک فوری و اضطراری کرده و اعلام کرده است تا شش ماه آینده هیج نمایشگاهی در انگلیس برگزار نخواهد شد. در این نامه اتحادیه صنایع نمایشگاهی شرایط موجود را تهدیدی نامید که موجودیت صنایع نمایشگاهی را به خطر انداخته است.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1636

به "چه شرکت هایی در دروپا 2021 حضور نخواهند داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه شرکت هایی در دروپا 2021 حضور نخواهند داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید