چند درصد دستگاه های اجرایی اصفهان به پنجره خدمات هوشمند دولت متصل شده اند؟

به گزارش سفر به روسیه، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اصفهان گفت: در سطح استانی، بستر لازم برای رصد بعضی از دستگاه ها به ما واگذار نشده است.

چند درصد دستگاه های اجرایی اصفهان به پنجره خدمات هوشمند دولت متصل شده اند؟

علیرضا عرب ها پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون پنجره واحد خدمات هوشمند دستگاه های اجرایی استان گفت: پنجره خدمات هوشمند دولت، یک بستر قانونی است مدیریت راهبردی آن بر عهده وزارت اقتصاد گذاشته شده، اما در سطح استانی، بستر لازم برای رصد بعضی از دستگاه ها به ما واگذار نشده است.

وی اضافه کرد: ما در سطح استان فعلا دسترسی لازم را نداریم تا معین کنیم که چند درصد دستگاه های استان در حال خدمات دهی در پنجره هوشمند هستند، اما از سمت وزارت اقتصاد و دارایی و به وسیله ارگانی که وزارتخانه های مختلف را به این سامانه متصل می نمایند، می توان آنالیز کرد که چند درصد این دستگاه ها در سطوح استانی به پنجره خدمات هوشمند متصل هستند.

مدیرکل امور مالی و دارایی استان توضیح داد: براساس اطلاعات ما و دبیرخانه هیئت مقررات زدایی که درواقع راهبری و مدیریت این موضوع را بر عهده دارد، بیشتر وزارتخانه ها در حال وصل شدن به پنجره خدمات هوشمند هستند، اما چون اندازه صدور مجوز به وسیله بعضی از وزارتخانه ها بالاست و این وزارتخانه ها باید بستر خودشان را با سامانه پنجره هوشمند یکسان سازی نمایند تا بتوانند در این بستر خدمات دهی داشته باشند و مجموع این عوامل باعث شده از اتصال آن ها به پنجره خدمات هوشمند دولت با تاخیر روبرو گردد.

وی ادامه داد: با این حال همه در حال کوشش هستند تا با استفاده از بستر ایجاد شده، به این درگاه ملی متصل شوند و بتوانند در آن خدمات دهی داشته باشند.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2094

به "چند درصد دستگاه های اجرایی اصفهان به پنجره خدمات هوشمند دولت متصل شده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند درصد دستگاه های اجرایی اصفهان به پنجره خدمات هوشمند دولت متصل شده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید