وام ودیعه اسکان موقت متقاضیان نوسازی بافت فرسوده؛ 40 میلیون تومان

به گزارش سفر به روسیه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اعطای تسهیلات 40 و 30 میلیون تومانی ودیعه مسکن به متقاضیان تهرانی و شهرستانی نوسازی بافت فرسوده برای اسکان موقت در زمان بازسازی واحد مسکونی اطلاع داد.

وام ودیعه اسکان موقت متقاضیان نوسازی بافت فرسوده؛ 40 میلیون تومان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، خلیل محبت خواه در مورد پرداخت تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت های فرسوده، گفت: پرداخت تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت های فرسوده با عاملیت صندوق کارآفرینی امید قابل پرداخت است.

وی ادامه داد: به همین منظور گزینه ثبت نام ودیعه مسکن در سامانه ثبت نام تسهیلات به آدرس http://facility.udrc.ir/login.php در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت های فرسوده در تهران 400 میلیون ریال و در سایر شهرها 300 میلیون ریال با نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه است، اضافه نمود: در گذشته امکان ثبت نام برای دریافت تسهیلات مشارکت مدنی ساخت از بافت های فرسوده در سامانه تسهیلات برای هر واحد مسکونی با عاملیت بانک مسکن فراهم شده بود.

وی ادامه داد: با این حال امکان دریافت ودیعه مسکن وجود نداشت که خوشبختانه اکنون در همان سامانه این امکان برای متقاضیان فراهم شده و عاملیت آن با صندوق کارآفرینی است.

انبوه سازان و فعالان بخش مسکن قبل از پیش فروش باید مجوز پخش آگهی داشته باشند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره نحوه نظارت بر ساخت و ساز و آگهی های تبلیغات پیش فروش مسکن گفت: در این زمینه انبوه سازان و فعالان بخش مسکن قبل از اقدام به انتشار هر گونه آگهی پیش فروش در روزنامه و یا پخش در صدا و سیما باید مجوز لازم را از اداره کل راه و شهرسازی دریافت نموده باشند.

محبت خواه اضافه نمود: برای تضمین حقوق شهروندانی که به اسم پیش خریدار اقدام به خرید ملک می نمایند، تمامی انبوه سازان و فعالان در بخش مسکن قبل از انتشار هرگونه آگهی مبنی بر پیش فروش ملک در روزنامه ها و یا پخش در صدا و سیما باید مجوزهای مربوطه را دریافت نموده باشند و ضروری است مردم هم پیش از خرید هر واحدی مجوزهای لازم را رؤیت و از انتشار آنها در رسانه های رسمی کشور اطمینان حاصل نموده باشند.

وی توضیح داد: تمامی فعالان بخش مسکن برای پیش فروش ملک های خود در آگهی های انتشاری شماره و تاریخ اخذ مجوز مربوطه را اعلام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید نمود: در همین زمینه ضروری است تمامی رسانه ها جهت متضرر نشدن پیش خریداران قبل از انتشار هرگونه آگهی مجوز انتشار آگهی را از پیش فروشان اخذ نمایند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1697

به "وام ودیعه اسکان موقت متقاضیان نوسازی بافت فرسوده؛ 40 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام ودیعه اسکان موقت متقاضیان نوسازی بافت فرسوده؛ 40 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید