نشست مبارزه با داعش با حضور نمایندگان 23 کشور در ایتالیا

به گزارش سفر به روسیه، رسانه های آلمانی از برگزاری نشست مبارزه با تروریسم داعش در رم ایتالیا با حضور نمایندگان بلندپایه 23 کشور از جمله وزیر خارجه آلمان و آمریکا خبر دادند.

نشست مبارزه با داعش با حضور نمایندگان 23 کشور در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس شاو آلمان، نمایندگانی از 23 کشور و اتحادیه اروپا در رم ایتالیا گرد هم آمده اند تا مشترکا به دنبال پاسخ این پرسش بگردند که چگونه می توان بر تروریسم داعش غلبه کرد.

در بین شرکت کنندگان این نشست وزیر امور خارجه آمریکا و وزیر امور خارجه آلمان هم حضور دارند.

وزیر امور خارجه ایتالیا به عنوان میزبان این نشست در هفته ها و روزهای اخیر همیشه اعلام نموده است که عملیات نظامی علیه داعش به تنهایی کافی نیست. پیروزی علیه داعش در درجه اول و به صورت غیر قابل اجتناب از راه چاره نظامی به دست می آید اما یک زمینه راه چاره سیاسی هم وجود دارد که دقیقا اهمیت دارد.

در کنفرانس رم همچنین قرار است پیشرفت هایی که از دو کنفرانس گذشته در لندن و پاریس به دست آمده است توضیح داده گردد. موضوعات دیگری که در این نشست به آن پرداخته خواهد شد عملیات احتمالی در لیبی خواهد بود.

وزیر امور خارجه آلمان در آغاز این نشست درباره موفقیت ها علیه تروریسم داعش سخن گفته و اینکه این تروریست ها در عراق یک چهارم مناطق تحت تصرف خود را از دست داده اند.

اشتاین مایر قرار است پس از نشست رم به تهران سفر کند.

15

منبع: تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 532

به "نشست مبارزه با داعش با حضور نمایندگان 23 کشور در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مبارزه با داعش با حضور نمایندگان 23 کشور در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید