مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر

به گزارش سفر به روسیه، تمرکز بر ایجاد ارتباط نزدیک و عمیق با مشتریان، سودمندی بیشتر مشتریان فعلی نسبت به مشتریان جدید، تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری برای تصمیم گیری اقتصادی، ارتباط موثر با مشتری بر مبنای داده های تبدیل شده به اطلاعات و بازاریابی اینترنتی و بازاریابی فرد به فرد و بازاریابی از طریق پایگاه داده ها از ویژگی های کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری است.

مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر

محور اول: اقداماتی است که در جریان برخورد با مشتریان معمولی طی شد

امتیاز غیر فنی: ثبت نام در باشگاه، تکمیل فرم نظرسنجی، معرفی دوستان، مناسبت ها، خرید طرح های ویژه

مشتریان سودآور به طور مستقیم در معرض جذب وسط رقبا هسند که استراتژی کلان در ارتباط با این گروه، حفظ، ماندگارسازی و رشد آنها می باشد و ایجاد جذابیت های جدید. اندازه گیری مستمر سطح رضایت , از میان بردن عوامل نارضایتی ۔ بررسی رقبا، آگاهی از برنامه های فعلی و آینده آنها برای این دسه از مشتریان و عکس العمل های به موقع و سریع به اقدامات آنها

همچنین به منظور تسریع در خدمات بیمه گری، امکان خرید اینترنتی انواع بیمه نامه شامل شخص ثالث، آتش سوزی، حوادث، مسافرتی، بدنه، عمر، درمان، مسئولیت، مهندسی و خاص، باربری، وکالت و پول از طریق درگاه www.Einsure.kins.ir برای مشتریان فراهم شده است.

برخورد با مشتریان زیان ده در دو محور اقدامات مربوط به این گروه ازمشتریان قرار می گیرد

منبع مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1773

به "مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باشگاه مشتریان و ذی نفعان بیمه کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید