قول مساعد شهردار تهران برای بازسازی پیست اتومبیلرانی آزادی

به گزارش سفر به روسیه، شهردار تهران گفت: قطعاً برای حفظ و بازسازی مجموعه پیست اتومبیلرانی آزادی با همراهی فدراسیون، یاری خواهیم کرد.

قول مساعد شهردار تهران برای بازسازی پیست اتومبیلرانی آزادی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در ملاقات مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون با پیروز حناچی شهردار تهران، بازسازی و یاری مجموعه شهرداری تهران به پیست ملی آزادی تهران مورد تاکید و تایید شهردار نهاده شد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به صندلی این پیست در توسعه و آموزش رشته اتومبیلرانی گفت: این بخش در محدوده منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده است و قطعا حمایت مجموعه شهرداری برای بازسازی و بازسازی آن یاری بزرگی برای حفظ و سرپا نگه داشتن تنها سرمایه عمومی برای علاقمندان این رشته است.

شهردار تهران ضمن ابراز علاقمندی برای بازدید از مجموعه های ورزشی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: قطعاً برای حفظ و بازسازی این مجموعه ملی و ورزشی با همراهی فدراسیون یاری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1638

به "قول مساعد شهردار تهران برای بازسازی پیست اتومبیلرانی آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مساعد شهردار تهران برای بازسازی پیست اتومبیلرانی آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید