طراحی ویلا در شمال: برگزاری مراسم پویش ملی ایران سرسبز در باغ موزه قصر منطقه 7

به گزارش سفر به روسیه، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از برگزاری مراسم پویش ملی ایران سرسبز در باغ موزه قصر با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران، با هدف زنده نگهداشتن فرهنگ درختکاری اطلاع داد.

طراحی ویلا در شمال: برگزاری مراسم پویش ملی ایران سرسبز در باغ موزه قصر منطقه 7

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد گودرزی با بیان این مطلب اضافه نمود: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و برگزاری مراسم پویش ملی ایران سر سبز و نهضت درختکاری، این منطقه مراسم درختکاری را در باغ موزه قصر برگزار کرد.

وی در ادامه یادآور شد: در این مراسم 50 اصله درخت در باغ موزه قصر با هدف حفظ طراوت و سرسبزی طبیعت، ارتقاء و نهادینه نمودن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز و آموزش حفظ محیط زیست غرس شد.

به گفته معاون شهردار منطقه 7، براساس اطلاع رسانی هایی که از قبل در سطح منطقه اجرا شده بود شهروندان در این مراسم حضور یافتند و هر شهروند یه درخت را با مشخصات ویژه از قبیل نوع، بن و ... به نام خود در باغ موزه قصر غرس و یک شناسنامه دریافت کرد.

وی در انتها تاکید نمود: طبق برنامه ریزی های اجرا شده در نظر داریم تا انتها سال بیش از یکهزار و 200 درخت مثمر و بیش از 6 هزار درخت غیرمثمر در منطقه، بالاخص محلات کم برخوردار کاشته گردد.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7، مدیران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و اعضای سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران و شهروندان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1974

به "طراحی ویلا در شمال: برگزاری مراسم پویش ملی ایران سرسبز در باغ موزه قصر منطقه 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا در شمال: برگزاری مراسم پویش ملی ایران سرسبز در باغ موزه قصر منطقه 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید