فراهم شدن ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

به گزارش سفر به روسیه، تهران (پانا) - مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت امکان ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارک الکترونیکی دولت برای تمام کاربران بخش دولتی و خصوصی فراهم شده است.

فراهم شدن ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در اطلاعیه ای از فراهم شدن امکان ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارک الکترونیکی دولت خبر داد.

بر اساس اطلاعیه ای که این مرکز صادر کرده است، پیش از این زیر سامانه های معاملات مختلف از سال 89 و به تدریج ایجاد شده بودند و ثبت نام و ورود کاربران به صورت غیر متمرکز و توزیع شده در زیر سامانه ها انجام می شد.

به دلیل متمرکز نبودن این سامانه ها، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در سال های اخیر، به بازمعماری سامانه در راستای یکپارچه سازی زیرسامانه ها اقدام کرده است.

با این اقدامات، کاربران صرفا با یک نام کاربری و رمز عبور به تمام زیرسامانه ها دسترسی دارند. گزارش آماری تعداد کاربران، تعداد معاملات و ارزش ریالی معاملات از بدو راه اندازی سامانه تا پایان شهریور سال جاری به تفکیک هر سال نشان می دهد که به صورت تجمیعی تا کنون، نزدیک به 343 هزار کاربر نسبت به انجام الکترونیکی حدود یک میلیون فقره معامله به ارزش 449 هزار ملیلیارد تومان در سامانه طبق قانون برگزاری مناقصات اقدام کرده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1758

به "فراهم شدن ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم شدن ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید