عباسی در گفت وگو با خبرنگاران: مبلمان از سبد خانوار خارج شد، سهم 8.5 درصدی صنعت مبل سازی در اشتغالزایی

به گزارش سفر به روسیه، رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با بیان اینکه مبلمان از سبد خانوار خارج شده است گفت: 15 هزار واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیتند.

عباسی در گفت وگو با خبرنگاران: مبلمان از سبد خانوار خارج شد، سهم 8.5 درصدی صنعت مبل سازی در اشتغالزایی

عبدالحسین عباسی رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان در گفت وگو با خبرنگار با بیان اینکه مبلمان از سبد خانوار خارج شده است گفت: هم اکنون احتیاج اصلی مردم خرید مبل نیست.

وی با بیان اینکه در تهیه مواد اولیه این صنف همچون پارچه، رنگ، میز و چوب دچار مشکل هستیم از کمبود پارچه بعنوان یکی از کالا هایی اساسی مورد احتیاج این صنعت در بازار اطلاع داد.

90 درصد واحد های تولیدی در چند قدمی تعطیلی هستند/مبلمان در آستانه سال جدید افزایش قیمت نخواهد داشت

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با بیان اینکه حدود 15 هزار واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیتند، میزان اشتغال زایی این صنعت را در کل کشور حدود 8.5 درصد گفت.

عباسی تاکید نمود: دولت می تواند با اعطای وام به تولیدنمایندگان در جهت بهبود این صنف گام بردارد چرا که بازار تولیدنمایندگان چندان مناسب نیست.

وی از رقابت پذیر بودن بعضی تولیدات داخل با مشابه خارجی اطلاع داد و گفت: بعضی فروشندگان، تولیدات کیفی داخل را با برند های خارجی در بازار عرضه می نمایند و مردم به سبب خارجی بودن محصول از آن استقبال می نمایند، در حالیکه کیفیت تولیدات داخل در بعضی موارد به مراتب از نمونه های خارجی بالاتر است.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با بیان اینکه واحد های صنفی بازار مناسبی ندارند، اضافه کرد: از فروردین تا اوایل اردیبهشت بسیاری از واحد های مبل سازی به علت نبود بازار در تعطیلی به سر می برند که امیدواریم بعد از ماه مبارک رمضان بازار روند بهتری به خود بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 204

به "عباسی در گفت وگو با خبرنگاران: مبلمان از سبد خانوار خارج شد، سهم 8.5 درصدی صنعت مبل سازی در اشتغالزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی در گفت وگو با خبرنگاران: مبلمان از سبد خانوار خارج شد، سهم 8.5 درصدی صنعت مبل سازی در اشتغالزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید