طوفان خسارتی به اسکله ها و تاسیسات نفتی جزیره خارگ وارد نکرده است

به گزارش سفر به روسیه، محمود رضایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جوی در جزیره خارگ اظهار کرد: ظهر امروز شاهد تند بادهای شدید با سرعت بیش از 60 کلیومتر در جزیره خارگ بودیم.

طوفان خسارتی به اسکله ها و تاسیسات نفتی جزیره خارگ وارد نکرده است

وی اضافه نمود: جزیره خارگ یکی از مهمترین نقاط استراتیژیک کشور و مرکز ثقل صادرات نفت و پتروشیمی ایران اسلامی است و نیروهای ایمنی شرکت های نفت و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ در آماده باش کامل هستند.

رضایی توضیح داد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارات بر اسکله ها و تاسیسات نفتی جزیره به این بخشداری واصل نشده است و بحران ظهر امروز به خوبی توسط نیروهای مدیریت بحران در بخش ویژه خارگ مدیریت شده است.

بخشدار ویژه خارگ توضیح داد: هیچ گونه کم کاری در بحث مدیریت بحران و ایجاد چالش در جزیره خارگ از سوی دستگاه های اجرایی قابل قبول نیست و طبق مصوبات مدیریت بحران بخش هر دستگاه باید به مصوبات مذکور عمل کند و همچنین دستورات لازم به مدیریت شهری در ارتباط با آب گرفتگی معابر عمومی داده شده است.

رضایی گفت: با بازدید میدانی که از برخی از نقاط حادثه خیز جزیره داشتیم خوشبختانه تاکنون خسارت شدیدی مشاهده نشده است و طی تماس های مستمری که توسط این بخشداری با نمایندگان شرکت های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ برقرار شده است، تمامی اسکله های نفت و پتروشیمی جزیره در حالت عملیاتی هستند و مسئله ای برای صادرات در این جزیره وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 66

به "طوفان خسارتی به اسکله ها و تاسیسات نفتی جزیره خارگ وارد نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان خسارتی به اسکله ها و تاسیسات نفتی جزیره خارگ وارد نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید