روش های خانگی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب سینک

به گزارش سفر به روسیه، فاضلاب سینک در ظرف شویی معمولاً به مرور زمان و با رعایت نکردن مواد غذایی پس مانده در ظروف به هنگام شستن خواهد گرفت و بوی بسیار زننده ای از آن ساطع خواهد شد.

روش های خانگی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب سینک

در اینجا شما را با روش های از بین بردن بوی بدن فاضلاب سینک آشنا خواهیم کرد.

مواد لازم:

  • 4/1 پیمانه آب لیمو
  • 4/1 پیمانه جوش شیرین
  • آب سرد

فاضلاب در بیشتر آشپزخانه ها منبع بوی ناخوشایند است. یکی از راه حل های آسان و غیر سمی برای برطرف بو در شرایط اضطراری که به مواد شوینده صنعتی دسترسی وجود ندارد، استفاده از آب لیمو و جوش شیرین است.

آب لیمو و جوش شیرین را باهم مخلوط کنید تا یک مایع خمیری به دست آید. مایع گازدار را درون سیستم فاضلاب بریزید و اجازه دهید چند دقیقه بماند. یک دقیقه آب سرد را بر روی آن باز بگذارید. یکی دیگر از راه های جالب برای دفع بوی بد سیستم فاضلاب سینک و حفظ بوی خوش در آن، قالب های مکعبی یخ با میزان کمی سرکه و لیمو است. با این کار سینک شما هم تمیز و خوشبو می ماند و هم از گرفتگی زهکش آن جلوگیری می گردد.یک لیمو را ببرید و تکه ای از آن را در هر قالب یخ قرار دهید. قالب های یخ را با سرکه پر کنید. بگذارید کاملاً یخ بزنند و آن ها در یک کیسه در فریزر نگهداری کنید. هرچند روز یک بار چند عدد از آن ها را در سیستم فاضلاب بریزید و آب سرد را روی آن ها باز بگذارید تا خرد شوند.

از بین بردن بوی بد آشپزخانه:

مواد لازم:

  • پوست مرکبات
  • چوب دارچین
  • چند حلقه لیموترش
  • آب

استفاده از میزانی آب و چند عدد چوب دارچین و پوست مرکبات که روی اجاق گاز می جوشد در برطرف بوی بد خانه و آشپزخانه و از بین بردن بوی آزاردهنده سوختگی غذا بسیار مؤثر است. مخلوط را بگذارید نم نم روی گاز بجوشد. در مدت زمان اندکی رایحه ای خوش در فضای خانه می پیچد که بسیار دل نشین است. بعلاوه جوشاندن یک ظرف آب به همراه چند برش لیموترش نیز همین خاصیت را دارد و بوی خوش لیموترش در فضا می پیچد.

منبع: اُکالا
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1832

به "روش های خانگی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب سینک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های خانگی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب سینک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید