خرید آپارتمان در کوتاه ترین زمان تنها با سامانه هوشمند و تخصصی کیلید

به گزارش سفر به روسیه، با نگاهی به شرایط بازار مسکن در خردادماه امسال که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور است تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 1/5 هزار واحد مسکونی رسیده که نسبت به ماه قبل 6/29 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال گذشته 7/52 درصد کاهش را نشان می دهد.

خرید آپارتمان در کوتاه ترین زمان تنها با سامانه هوشمند و تخصصی کیلید

این در حالی است که با این مقدار معاملات به صراحت می توان گفت که شهروندان نسبت به اردیبهشت ماه گرایش بیشتری را نسبت به آپارتمان های فروشی پیدا نموده اند اما هنوز هم مقدار تقاضا برای آپارتمان فروشی و اجاره ای به حد ماه مشابه سال نرسیده است که شاید علت اصلی این رخداد میانه قیمت یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده باشد.

برحسب داده های بانک مرکزی در خردادماه امسال میانه قیمت هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده به وسیله بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران 7/296 میلیون ریال بوده که نسبت به اردیبهشت ماه 0/3 درصد و خردادماه سال گذشته 6/56درصد افزایش را داشته است که بیشترین میانه قیمت یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل 0/663 میلیون ریال مربوط به منطقه 1 شهرداری تهران و کمترین آن با 1/126 میلیون ریال مربوط به منطقه 18 شهرداری بوده است.

با این آمارها به وضوح می توان گفت که یکی از کلیدی ترین دلایلی که باعث کاهش تقاضای آپارتمان های فروشی و اجاره ای در کلان شهر تهران شده است قیمت بالای هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی در تهران بوده که باعث شده که شهروندانی که درگذشته متقاضی خرید آپارتمان فروشی در تهران بودند هم دست نگه دارند و مالکان آپارتمان های فروشی هم از عرضه ملک خود ممانعت نمایند.

اما باتوجه به افزایش قیمت واحدهای مسکونی در کلان شهر تهران، کاهش ساخت وسازها به علت افزایش قیمت مصالح ساختمانی، افزایش روزافزون تعداد خانه اولی ها و افزایش مقدار فاصله بین عرضه و تقاضا و در نهایت کاهش قدرت خرید شهروندان مشاهده می گردد که تقاضا برای خرید آپارتمان 70 متری در تهران و حتی آپارتمان های کم متراژتر به اوج خود رسیده است.

به شکلی که بر مبنای جدول توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده برحسب سطح زیربنای هر واحد مسکونی در خردادماه امسال بیشترین حجم از معاملات اجرا شده به واحدهای مسکونی با زیربنای 60 تا 70 مترمربعی با سهم 8/14 درصدی تعلق داشته که این مقدار بیانگر افزایش تقاضای شهروندان برای خرید آپارتمان 70 متری در تهران است.

با این اوصاف می توان گفت که بسیاری از شهروندان برای تأمین سرپناه مورداحتیاج خود و خانواده در پی رشد قیمت مسکن در منطقه ها میانی و شمالی مرکز به سمت اجاره و خرید آپارتمان 70 متری در تهران در منطقه ها جنوب غرب و جنوب شرق تهران سوق یافته اند.

متقاضیان خرید آپارتمان 70 متری در تهران به خصوص در منطقه ها جنوب، جنوب شرق و غرب تهران با جستجوی آپارتمان در این منطقه ها کوشش می نمایند تا باتوجه به بودجه خود آپارتمان هایی را با قیمتی زیر یک میلیارد تومان تهیه نمایند به شکلی که در حال حاضر مقدار تقاضا در منطقه 15 شهرداری تهران از رتبه 15 در سال گذشته به رتبه 6 معاملات شهر تهران در سال 1400 رسیده است.

این مسئله باعث شده که بسیاری از فعالان حوزه ساخت وساز هم برای پاسخگویی به احتیاج شهروندان و امکان دریافت سرمایه خود به ساخت آپارتمان های کم متراژ گرایش پیدا نمایند تا باتوجه به مقدار تقاضای خرید آپارتمان 70 متری در تهران در کوتاه ترین زمان امکان عرضه و فروش آنها را داشته باشند.

باتوجه به موارد ذکر شده اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که تمایل به خرید آپارتمان 70 متری در تهران را دارید یکی از پیشنهادهای ما برای انتخاب محله ای مناسب و مجذوب کننده برای شما منطقه پر طرف دار و جوان پسند بلوار فردوس است.

محله مجذوب کننده و پر طرف دار بلوار فردوس که در غرب تهران و منطقه 5 شهرداری واقع شده است یکی از محله های زنده غرب تهران است که به علت برخورداری از تمامی امکانات در بیشتر ساعات شبانه روز دارای ترافیک است پس اگر شما هم علاقه مند به زندگی در محله ای پر رفت وآمد و به نسبت شلوغ هستید اجاره یا خرید آپارتمان در بلوار فردوس می تواند شما را به خواسته خود برساند.

اگر قصد اجاره و یا خرید آپارتمان در بلوار فردوس را دارید ضروری است بدانید که این بلوار در جهتی شرقی - غربی قرار گرفته و به دو بخش فردوس شرق و غرب تقسیم می گردد که هرکدام از این دو بخش طرف داران خاصی را دارد و هر فردی با هر نوع سلیقه و نگرشی می تواند در این محله به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازد.

علاقه مندان به محله های سرزنده و تردد برای اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس بیشتر به جستجوی ملک موردنظر خود در بلوار فردوس شرق می پردازند زیرا علاوه بر وجود مراکز تجاری و خریدی همانند آیریک سنتر و آبگینه و فروشگاه های زنجیره ای و مغازه های متنوع در این محله، بلوار فردوس شرق به پاتوقی برای علاقه مندان به رستوران گردی تبدیل شده زیرا در این بخش تا چشم کار می نماید رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودهای متنوع و صاحب نامی وجود دارد که این امر باعث شده افراد بسیاری در وعده های مختلف غذایی برای استفاده از این اماکن به این محله مراجعه نموده و اوقات خوشی را کنار دوستان و خانواده سپری نمایند.

اما اگر از جرگه افرادی هستید که زندگی در محله ای آرام و دنج را می پسندید بهتر است که در بخش غربی بلوار فردوس به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازید زیرا کوچه های این منطقه به قدری آرامش بخش و دنج است که به طور حتم با اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس غرب به راحتی به خواسته خود دست میابید.

پس اگر در برنامه زندگی خود اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس را دارید ضروری است بدانید که بر پایه اطلاعات سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تقریبی یک مترمربع آپارتمان در محله بلوار فردوس 54/37 میلیون تومان و قیمت تقریبی یک واحد مسکونی میانه 776/3 میلیارد تومان است بنابراین برای اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس باید بودجه ای به نسبت مناسب را داشته باشید.

البته باتوجه به شرایط خاص کرونایی و تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اگر برای اجاره و خرید آپارتمان در بلوار فردوس و یا حتی محله های دیگر تهران هم با مشکل روبرو هستید به شما پیشنهاد می کنیم که بدون کوچک ترین دغدغه ای از محل سکونت یا کار خود تنها با چند کلیک ساده به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنید و پس از انتخاب نام محله مدنظر متناسب با بودجه و سطح انتظارات خود به جستجوی ملک مناسب بپردازید. در این سامانه این امکان را خواهید داشت که ضمن دریافت اطلاعاتی جامع و کارشناسی شده نسبت به موقعیت، متراژ، تعداد اتاق های خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی و بعلاوه سایر امکانات تصاویری واقعی را از ملک موردنظر خود رویت کنید و پس از هماهنگی برای بازدید نهایی در صورت انتخاب آپارتمان اقدام به عقد قرارداد خرید و حتی اجاره کنید زیرا کیلید در کوشش است تا شما از بین هزاران ملک مسکونی، اداری و تجاری از متراژ کم تا ویلایی و پنت هاوس متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخابی شایسته و هوشمندانه را داشته باشید و احتیاجی به ترددهای بی رویه شهری و اتلاف زمان و هزینه های بالا و بعلاوه بازدیدهای پی درپی باتوجه به شرایط خاص پاندمی کرونا و بعلاوه آلودگی هوا نداشته باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1673

به "خرید آپارتمان در کوتاه ترین زمان تنها با سامانه هوشمند و تخصصی کیلید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان در کوتاه ترین زمان تنها با سامانه هوشمند و تخصصی کیلید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید