حل مسائل گردشگری نیازمند وحدت فرماندهی در این حوزه است

به گزارش سفر به روسیه، نایب رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: حل مسائل حوزه گردشگری احتیاجمند وحدت فرماندهی در این حوزه است و برای پیشبرد اهداف در این عرصه احتیاج به تمرکز و وحدت رویه وجود دارد.

حل مسائل گردشگری نیازمند وحدت فرماندهی در این حوزه است

سیدحسن حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به حضور روبه رشد ورود گردشگران خارجی به کشور اضافه کرد: با توجه به حجم میراثی که از گذشتگان باقی مانده و جاذبه ­های طبیعی کشورمان، ایران بهترین موقعیت را برای گردشگران خارجی داراست.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون کشور احتیاج به برنامه جامعه­ برای گردشگری است که به همین دلیل اقدامات خوبی در سازمان میراث فرهنگی در زمینه تهیه سند راهبری گردشگری صورت گرفته است.

او در تشریح آسیب های پیش­روی گردشگری کشور اضافه کرد: حل مسائل حوزه گردشگری احتیاجمند وحدت فرماندهی دراین حوزه است وبرای پیشبرد اهداف در این عرصه احتیاج به تمرکز و وحدت رویه وجود دارد.

حسینی گفت: هم اکنون دستگاه­ هایی که در عرصه گردشگری تأثیرگذاری دارند چندان جوابگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیستند و این سازمان نیز به لحاظ جایگاهی قدرت لازم را برای اینکه این دستگاه ها را مجاب به انجام فعالیت های مورد نظر کند، دارا نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: گردشگری کم هزینه ترین و مناسب ترین روش برای کسب درآمد و اشتغال است و ما می توانیم درآمد ارزی مناسبی را از این صنعت فراهم آوریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 264

به "حل مسائل گردشگری نیازمند وحدت فرماندهی در این حوزه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل گردشگری نیازمند وحدت فرماندهی در این حوزه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید