تقویم آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش سفر به روسیه، بر اساس تقویم آموزشی وزارت بهداشت؛ کلاس های درس دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی برای نیم سال اول سال تحصیلی 1399-1400 از شنبه 15 شهریور شروع می گردد.

تقویم آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس تقویم آموزشی آغاز به کار دانشگاه های علوم پزشکی که از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام شد؛ کلاس های درس دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی علوم پزشکی از روز شنبه 15 شهریور ماه امسال آغاز می گردد و روز پنج شنبه 11 دی ماه سرانجام می پذیرد. بنابراین دانشجویان به مدت 17 هفته در کلاس های درس حضور خواهند یافت.

همچنین طبق تقویم فوق حدود دو هفته پس از آغاز نیم امسال فرصتی برای حذف و اضافه دانشجویان علوم پزشکی در نظر گرفته شده و حذف اضطراری نیز تا سه هفته به سرانجام نیم سال تحصیلی ادامه دارد.

بر این اساس، همچنین تاریخ امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی از روز شنبه 12 دی ماه آغاز می گردد و به مدت دو هفته یعنی تا روز پنج شنبه 25 این ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگاران؛ براساس اعلام دکتر علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت؛ کلاس های آموزشی ترم آینده دانشجویان علوم پزشکی همانند ترم قبل و عمدتا به شکل مجازی و در بعضی مناطق آموزش به صورت ترکیبی و تلفیقی ارائه می گردد. همچنین برگزاری کلاس های آموزشی عمده ورودی های جدید نیز به بهمن ماه موکول می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1122

به "تقویم آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید