تور ارزان آلمان: ربات آلمانی به جای کودک بیمار به مدرسه می رود

به گزارش سفر به روسیه، جاشوا پسر آلمانی هفت ساله ای است که در کلاس درس خانگی خود در برلین آلمان، در کنار مادرش سیمون و برادرش مارتین، نشسته و یک ربات به جای وی در مدرسه حضور یافته است.

تور ارزان آلمان: ربات آلمانی به جای کودک بیمار به مدرسه می رود

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، جاشوا مارتینانگلی 7 ساله آن قدر بیمار است که قادر به رفتن به مدرسه نیست، اما این دانش آموز آلمانی همچنان می تواند با معلم و همکلاسی هایش به وسیله یک روبات آواتار ارتباط برقرار کند. این ربات در کلاس به جای او می نشیند و وقتی چیزی برای گفتن دارد، با چشمانش علامت چشمک زن ارسال می نماید.

یوته وینتربرگ، مدیر مدرسه این دانش آموز در برلین در مصاحبه ای گفت: بچه ها با این ربات صحبت می نمایند، با او می خندند و حتی گاهی اوقات در طول درس با او صحبت می نمایند. جاشوا نیز می تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

مادرش، سیمون مارتینانگلی نیز گفت: جاشوا نمی تواند در کلاس ها شرکت کند، زیرا به علت یک بیماری شدید ریوی لوله ای به دور گردن خود می بندد. این پروژه یک ابتکار خصوصی است که هزینه آن به وسیله شورای محلی در منطقه Marzahn-Hellersdorf برلین پرداخت شده است.

تورستن کوئنه، مشاور آموزش منطقه هم گفت: ما تنها منطقه ای در برلین هستیم که چهار آواتار برای مدارس خریداری نموده ایم. انگیزه این کار شیوع کووید-19 بود، اما فکر می کنم این ایده در آینده بسیار فراتر از شرایط فعلی پیشرفت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1896

به "تور ارزان آلمان: ربات آلمانی به جای کودک بیمار به مدرسه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: ربات آلمانی به جای کودک بیمار به مدرسه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید