بازدید از اقدامات در حال انجام در فاز جدید پروژه بازسازی مسجد ارک

به گزارش سفر به روسیه، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آخرین شرایط پروژه بازسازی و ایمن سازی مسجد ارک بازدید میدانی کرد.

بازدید از اقدامات در حال انجام در فاز جدید پروژه بازسازی مسجد ارک

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش شهر، به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی این بازدید که علاوه بر صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق و جمعی از دست اندرکاران اجرایی پروژه نیز حضور داشتند، بخش های مختلف پروژه بازسازی و ایمن سازی مسجد تاریخی ارگ مورد پیمایش نهاده شد و درباره اقدامات در حال انجام در قالب فاز جدید پروژه بحث و گفتگو شد.

فاز جدید پروژه بازسازی و ایمن سازی مسجد تاریخی ارک که از مهرماه امسال در دستورکار نهاده شده است، شامل احداث یک سازه سه طبقه در ضلع غربی این مسجد است. سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران تا به امروز بازسازی و ایمن سازی بخش های مختلف مسجد ارک شامل حیاط، زیر زمین، راه پله ها، سرویس های بهداشتی، سردخانه و انباری، آشپزخانه، پشت بام و ... را تکمیل و تحویل بهره بردار نموده است. بروز رسانی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی شامل نصب پمپ و مخزن آب، تابلو برق، لوله آتش نشانی و ... از دیگر اقدامات به ثمرنشسته در این پروژه است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1248

به "بازدید از اقدامات در حال انجام در فاز جدید پروژه بازسازی مسجد ارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از اقدامات در حال انجام در فاز جدید پروژه بازسازی مسجد ارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید