ایجاد اشتغال برای 600 نفر در شهرک گلخانه ای نودهک

به گزارش سفر به روسیه، مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: با بهره برداری از واحدهای تولیدی در فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان برای 600 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می گردد.

ایجاد اشتغال برای 600 نفر در شهرک گلخانه ای نودهک

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا حسینی، مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین اضافه نمود: پیش بینی می گردد در هر هکتار گلخانه در این شهرک 10 نفر به طور مستقیم صاحب شغل شوند.

وی با اشاره به اجرای فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان اعلام کرد: 61 هکتار زمین مفید برای انجام فعالیت های کشاورزی در فاز نخست این شهرک آماده سازی شده و تا به امروز بیش از 90 درصد آن در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

این مسئول گفت: پیش بینی می کنیم تا انتها سال جاری بیش از 10 واحد فراوریی در شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان مستقر شده و بهره برداری از آنها شروع گردد.

وی اظهار کرد: امیدواریم در سال جهش فراوری، با راه اندازی واحدهای متعدد در شهرک گلخانه ای نودهک به عنوان نخستین شهرک گلخانه ای استان قزوین شاهد جهش فراوری محصولات گلخانه ای در این استان که به اشتغالزایی برای جوانان، رونق مالی و تامین امنیت غذایی جامعه یاری می نماید، باشیم.

ایجاد شهرک گلخانه ای نودهک واقع در شهرستان تاکستان از مصوبات سفر رئیس جمهور در سال 95 به استان قزوین است.

در حال حاضر 128 واحد گلخانه ای در استان قزوین در مساحتی به وسعت 65 هکتار دارای پروانه بهره برداری هستند که حدود 100 مورد آنها فعال هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 782

به "ایجاد اشتغال برای 600 نفر در شهرک گلخانه ای نودهک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اشتغال برای 600 نفر در شهرک گلخانه ای نودهک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید