خبرنگاران بانک ها تکلیف طرح های سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی را معین نمایند

به گزارش سفر به روسیه، بجنورد - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان شمالی گفت: مهلت به انتها رسیدن طرح هایی که در قالب تفاهمنامه در سفر ریاست جمهوری به استان منعقد شده بود 2 سال است و بانک ها باید تا 2 هفته آینده این طرح ها را معین تکلیف نمایند.

خبرنگاران بانک ها تکلیف طرح های سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی را معین نمایند

برای سفر با تور لحظه آخری پوکت 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمود قنبری پنجشنبه در نشست آنالیز مصوبات و تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری به استان اضافه نمود: در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان 200 هزار میلیارد ریال طرح در قالب تفاهمنامه به امضا رسید که تا به امروز تنها 15 درصد آن اجرایی شده است و این اصلا مورد پذیرش مدیریت ارشد استان نیست.

وی علت اجرایی نشدن پروژه ها را عدم پیگیری دستگاه های اجرایی و بانک ها ذکر کرد و اضافه نمود: بر اساس دستور استاندار پروژه های مهمی که موجب اشتغالزایی می گردد باید در سطح ملی به صورت مستمر مورد پیگیری قرار گیرد.

قنبری گفت: با توجه به وجود قابلیت و ظرفیت های قابل توجه استان در حوزه های مختلف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و سازمان جهاد کشاورزی باید طرح های بیشتری را معرفی نمایند.

رییس جمهوری در تیرماه سال گذشته به استان خراسان شمالی سفر نموده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1205

به "خبرنگاران بانک ها تکلیف طرح های سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی را معین نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانک ها تکلیف طرح های سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی را معین نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید