طراحی سایت: اجرای 5 سایت الگویی ترویجی در میاندورود

به گزارش سفر به روسیه، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از برگزاری 5 سایت جامع الگویی ترویجی در این شهرستان اطلاع داد .

طراحی سایت: اجرای 5 سایت الگویی ترویجی در میاندورود

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درمیاندرود، سید اسماعیل علوی از برگزاری 5 سایت جامع الگویی ترویجی در شهرستان میاندورود اطلاع داد و گفت: این سایت ها در دو بخش مرکزی و گهرباران این شهرستان برگزار گردید.

وی اضافه نمود: با هدف جلب مشارکت کشاورزان و انتقال آخرین یافته های علمی و پژوهشی به مزارع کشاورزان و افزایش توانمندی آنان و بالا بردن بهره وری در بخش کشاورزی، سایت های جامع الگویی برنج، گندم، کلزا، سبزی و صیفی و مرکبات در سال زراعی 1399-1400 در این شهرستان برگزار گردید.

علوی با بیان اینکه در این سایت ها توصیه های فنی و مراحل گوناگون کاشت، داشت و برداشت به بهره برداران ارائه شد، توضیح داد: حضور کارشناسان پهنه، محققین مشخص از مرکز تحقیقات و کشاورزان پیشرو در این سایت ها چشمگیر بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه این سایت ها در روستاهای دارابکلا، اسرم، ولوجا، طبقده و بزمین آباد این شهرستان برگزار گردید، گفت: 15 دوره آموزشی با شرکت 250 نفر در این سایت ها برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1943

به "طراحی سایت: اجرای 5 سایت الگویی ترویجی در میاندورود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: اجرای 5 سایت الگویی ترویجی در میاندورود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید