ابداع نسل جدید وسایل نقلیه برای سفرهای سریع و راحت

به گزارش سفر به روسیه، شرکت سِگ وی از یک وسیله نقلیه و یک اسکوتر رونمایی نموده که می توانند امکان سفری سریع و مطمئن را برای کاربر خود فراهم نمایند.

ابداع نسل جدید وسایل نقلیه برای سفرهای سریع و راحت

از سفر با تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تک کرانچ، شرکت آمریکایی سِگ وی(Segway)، از یک وسیله نقلیه با قابلیت حفظ تعادل رونمایی نموده که می تواند تا 38 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این وسیله نقلیه موسوم به اس- پاد(S-Pod)، طوری طراحی شده که کاربر بتواند در حالی که روی آن نشسته، از میان محوطه های بسته عبور کند.

جزئیات مربوط به نحوه استفاده از این وسیله، هنوز فاش نشده اند اما سگ وی در خصوص آن گفت: اس - پاد، از یک سیستم کنترل اتوماتیک تطبیق پذیر استفاده می نماید تا توانایی تنظیم ساده سرعت برای مسافر فراهم گردد.

حل مشکل خواب راحت افراد همواره در سفر، با ابداع این تخت!

سگ وی علاوه بر این وسیله نقلیه، از یک اسکوتر با حداکثر سرعت 19 کیلومتر بر ساعت و قیمت 699 دلار نیز رونمایی کرد. سبکی این اسکوتر که حدود 10 کیلوگرم است، توانایی حرکت روی 15 درصد شیب ها را بدون کاهش سرعت آن فراهم می نماید.

اگرچه اسکوترهای گران تر و سنگین تر می توانند 25 درصد شیب ها را مدیریت نمایند اما باید به قیمت اسکوترهای شخصی نیز توجه داشت که پایین تر از بقیه اسکوترها و حدود 250 تا 1599 دلار است.

سگ وی میخواهد در هفته آینده، جزئیات بیشتری را در خصوص محصولات خود منتشر کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 630

به "ابداع نسل جدید وسایل نقلیه برای سفرهای سریع و راحت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع نسل جدید وسایل نقلیه برای سفرهای سریع و راحت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید