کرونا ، توان پزشکان ایتالیایی رو به سرانجام است

به گزارش سفر به روسیه، یکی از پزشکان اورژانس ایتالیا هشدار داد که با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا طی روزهای آینده در این کشور تشدید خواهد شد، توان پزشکان ایتالیا برای یاری به بیماران مبتلا به این ویروس احتمالاً به سرحد خواهد رسید.

کرونا ، توان پزشکان ایتالیایی رو به سرانجام است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یکی از پزشکان اورژانس در مرکز شیوع ویروس کرونا در ایتالیا در گفت وگو با آژانس ویدئویی راپتلی وابسته به شبکه روسی راشاتودی با اشاره به تسریع شیوع این ویروس ناشناخته در ایتالیا گفت که توانایی کادر پزشکی برای یاری به مبتلایان به کووید-19 رو به خاتمه است.

وی هشدار داد که اگر شمار مبتلایان به ویروس کرونا همچنان به فرایند افزایشی خود ادامه دهد، نجات بیماران مبتلا به این ویروس اولویت بندی خواهد شد.

در شهر پیاچنزا، در قلب شیوع ویروس کرونا در شمال ایتالیا، صبر کادر پزشکی که بیش از حد معمول در حال فعالیت هستند، در حال لبریز شدن است و نشانه هایی از کاهش فرایند شیوع کرونا در این شهر مشاهده نمی گردد.

شهر مذکور با جمعیتی بیش از یکصد هزار نفر، روز یکشنبه هفته جاری بعد از تأیید مرگ 50 نفر و ابتلای بیش از 630 نفر به ویروس کرونا، قرنطینه شد.

دیوید باستونی که در بخش اورژانس بیمارستان گوگلیرمو دا سالیستو در پیاچنزا کار می نماید در گفت وگو با راپتلی در مورد کوشش های بی وقفه تیم پزشکی برای مبارزه با کرونا گفت: شب بسیار خسته نماینده ای بود...شیوع این بیماری به ما این حقیقت را فهماند که در خاتمه روز، همه ما در مواجهه با شیوع اینگونه بیماری ها و این ویروس ها، انسان هستیم و همگی مثل یکدیگریم.

باستونی توضیح داد که شیوع ویروس کرونا در روزهای آینده بدتر خواهد شد و از تمامی شهفرایندان ایتالیایی درخواست کرد تا تمامی اقدامات ممکن برای جلوگیری از تماس با ویروس کرونا را انجام دهند.

وی اینگونه شرح داد: روشن است که اگر جامعه از محدودیت ها پیروی نکند و شمار [مبتلایان] همچنان افزایش یابد، در یک نقطه خاص، توانایی ما برای یاری به افراد نیز سرحد خود خواهد رسید.

وی ابراز نگرانی کرد که بزودی مجبور خواهند شد بیماران را بر اساس افرادی که شانس بیشتری برای بهبودی و نجات از بیماری دارند، دسته بندی نمایند و گفت: واقعاً امیدوارم که چنین چیزی رخ ندهد.

ایتالیا در میان کشورهای اروپایی بیشترین آسیب ناشی از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده است به طوریکه تعداد مبتلایان به این ویروس روز گذشته (چهارشنبه) در این کشور اروپایی به 12 هزار و 462 مورد رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز ظرف 24 ساعت با افزایش 196 نفری به 826 نفر رسید.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 813

به "کرونا ، توان پزشکان ایتالیایی رو به سرانجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، توان پزشکان ایتالیایی رو به سرانجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید