برداشته شدن زودهنگام محدودیت ها در انگلستان عامل اوج گیری دوباره کرونا

به گزارش سفر به روسیه، نیویورک تایمز: کشور انگلستان که از تاریخ 19 ژوئیه تمامی محدودیت های کرونا را لغو کرد، از جمله ضعیف ترین کشورها در مقابله با فراگیری کرونا شناخته شده است.

برداشته شدن زودهنگام محدودیت ها در انگلستان عامل اوج گیری دوباره کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز،کشور انگلستان تنها سه ماه پس از آنکه همه محدودیت ها برداشته شد، بار دیگر در نقطه اوج شیوع کرونا قرار گرفت. آمار مبتلایان کوید-19 در این کشور 20،000 مورد در روز گزارش شده است. حدود 90،000 نفر از شهروندان بریتانیا در اثر ابتلا به این ویروس در بیمارستان بستری هستند. این آمار بیشترین میزان از ماه مارس می باشد.

علی رغم افزایش و کاهش های تناوبی نمودار ابتلا به ویروس کرونا، آمار موج های اخیر تاثیر مثبت واکسیناسیون در کاهش تعداد مرگ و میر و بستری مبتلایان را نشان می دهد.

کشور انگلستان که از تاریخ 19 ژوئیه تمامی محدودیت های قانونی در برابر ویروس کرونا را لغو نمود، از جمله ضعیف ترین کشورها در مقابله با فراگیری کوید-19 شناخته شده است. درتحقیقات اخیر که از طریق کالج سلطنتی لندن انجام شد، 21 درصد از مردم انگلستان اذعان نموده اند در مکان های عمومی به ندرت از ماسک استفاده می کنند و یا هرگز ماسک نمی زنند. این درصد چهار برابر کشورهای ایتالیا و اسپانیا می باشد.

همچنین به دلیل بازگشایی زودهنگام مدارس در این کشور، واکسن های عمومی برای افراد 12-15 سال چند هفته پس از ورود دانش آموزان به مدرسه مورد تایید و استفاده قرار گرفت. اقدام دولت انگلستان در تایید واکسن برای بزرگسالان آهسته تر از دیگر کشورهای اروپایی بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1814

به "برداشته شدن زودهنگام محدودیت ها در انگلستان عامل اوج گیری دوباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برداشته شدن زودهنگام محدودیت ها در انگلستان عامل اوج گیری دوباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید