مرگ 161 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش سفر به روسیه، یک نهاد دولتی در ایتالیا اظهار داشت طی 24 ساعت گذشته 161 نفر دیگر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور جان خود را از دست داده اند.

مرگ 161 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری الجزیره، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز چهارشنبه گفت طی 24 ساعت گذشته 161 مورد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا آمار کلی قربانیان ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 32300 نفر اعلام نموده است. ایتالیا از لحاظ میزان مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (طبق آمارهای رسمی) رتبه دوم اروپا و رتبه سوم دنیا را به خود اختصاص داده است.

روز یکشنبه آمار مرگ ومیر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 در ایتالیا برای اولین بار از اوایل ماه مارس (اواسط اسفندماه) به کمتر از 100 نفر در یک شبانه روز رسید، اما این رکورد مثبت دوام چندانی نداشته و پس از آن آمار روزانه قربانیان کرونا در ایتالیا بار دیگر سه رقمی شده است؛ هرچند با توجه به کاهش قابل توجه آمار مبتلایانی که به دلیل وخامت شرایطشان تحت مراقبت های ویژه هستند، انتظار می رود طی روزهای آینده آمار روزانه مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در ایتالیا دوباره به کمتر از 100 نفر برسد.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی دولت ایتالیا، تا به امروز بیش از 227 هزار نفر در این کشور به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند که البته طی یک هفته اخیر آمار مبتلایان جدید در هر شبانه روز کمتر از 1000 نفر بوده است. طی 24 ساعت گذشته 665 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا گزارش شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 967

به "مرگ 161 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 161 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید