تورهای چین: چین بودجه نظامی خود را افزایش می دهد

به گزارش سفر به روسیه، طبق پیش نویس منتشر شده درباره هزینه های دفاعی چین، پکن قرار است که مقدار هزینه های مذکور را در سال 2022 به حدود 230 میلیارد دلار افزایش دهد.

تورهای چین: چین بودجه نظامی خود را افزایش می دهد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس پیش نویس بودجه ای که امروز شنبه منتشر شده است، چین بودجه نظامی خود را در سال 2022 به مقدار 7.1 درصد افزایش خواهد داد.

مقدار بودجه نظامی چین با احتساب افزایش مذکور در پیش نویس یادشده مبلغ 1.45 تریلیون یوان (229.5 میلیارد دلار) ذکر شده است.

بعلاوه در این پیش نویس آمده است: ضروری است که راستا نظامی-راهبردی دوران نو به پیش برده شود، از تسریع نوسازی دفاع ملی و نیرو های مسلح حمایت و توسعه نوآورانه علوم، فناوری و صنعت دفاعی را ترغیب شود.

این پیش نویس در ادامه می افزاید: ضروری است سیستم دستورالعمل های سیاسی با هدف تأمین اجتماعی پرسنل نظامی از خدمت خارج شده، سازماندهی کار در زمینه ساماندهی و استخدام پرسنل نظامی بازنشسته، تداوم افزایش نرخ مزایا و یارانه ها برای ذینفعان نظامی، بهبود یابد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر، بودجه نظامی چین از نظر حجم در رتبه دوم در جهان پس از آمریکا واقع شده است. بر اساس بودجه سال 2021، انتظار می رفت که هزینه های نظامی با 6.8 درصد افزایش به 1.355 تریلیون یوان (209 میلیارد دلار) برسد. مقامات چینی اعلام نموده اند که هزینه های نظامی این کشور مناسب است و رشد میانه و پایداری را در راستای توسعه مالی کشور حفظ خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2012

به "تورهای چین: چین بودجه نظامی خود را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: چین بودجه نظامی خود را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید