چطور ویزای اسپانیا بگیریم؟

به گزارش سفر به روسیه، قبل از سفر به اسپانیا و بازدید از جاذبه های بیشمارش باید ویزای توریستی بگیرید، با این ویزا که برای سرگرمی و گردشگری در این کشور صادر شده فقط می توانید تا مدتی معین در این کشور بمانید. در این پست خبرنگاران درباره ویزای اسپانیا، مدارک لازم جهت صدور آن، سفارت اسپانیا و … صحبت می نماید، ما را همراهی کنید.

چطور ویزای اسپانیا بگیریم؟

اگرمی خواهید درخواست ویزای اسپانیا داشته باشید باید به سفارت این کشور در تهران بروید تا از شما مصاحبه گرفته گردد. برای گرفتن فرم درخواست ویزا و معین زمان مصاحبه باید به دفتر کنسولی اسپانیا در تهران بروید و به صورت تلفنی نمی توانید زمان مصاحبه را هماهنگ کنید.

اطلاعات کلی درباره سفارت اسپانیا در تهران

آدرس: دروس، بلوار شهرزاد، خیابان شادی، کوچه اول شرقی، پلاک 10

تلفن: 22568684

ساعت کاری: یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر

برای درخواست ویزای اسپانیا چه مدارکی ضروری است؟

از همه مدارک اصلی خود باید یک کپی تهیه کنید تا در پرونده شما ثبت گردد، در سفارت بعد از اینکه کپی را با اصل مدارک مطابت دادند اصل آن ها را به شما برمی گردانند. همه مدارک فارسی باید به همراه ترجمه انگلیسی ارائه شوند.

  • فرم درخواست ویزای اسپانیا: برای درخواست ویزای هر کشور ابتدا باید فرم درخواست ویزای آن را پر کنید و در زمان انجام مصاحبه این فرم را به همراه مدارک مورد احتیاج دیگر تحویل سفارت دهید. این فرم باید در دو نسخه و به طور جدا گانه برای هر یک از اعضای خانواده پر گردد.
  • شناسنامه
  • اصل گذرنامه
  • 3 عکس رنگی: عکس ها باید رنگی، زمینه سفید، تمام رخ، در ابعاد 4 6 و کمتر از سه ماه پیش گرفته شده باشند.
  • آدرس محل شغل و منزل
  • مدارک وضع اجتماعی حرفه ای و تمکن اقتصادی: این مدارک : ترجمه آخرین حکم کارگزینی برای کارمندان دولتی ، گواهی اشتغال به کار برای کارمندان خصوصی ، ترجمه روزنامه رسمی برای صاحبان شرکت های خصوصی و کارت بین المللی دانشجویی برای دانشجویان است.
  • ریز عملیات بانکی آخرین ماه
  • بیمه نامه بین المللی پزشکی و بازگشت به کشور مبدأ: هر کس که درخواست ویزا دارد باید بیمه مسافرتی گردد و حداقل مبلغ آن برای هر نفر باید 30 هزار یورو باشد.

برای آماده شدن ویزای اسپانیا چقدر زمان ضروری است؟

حداقل 2 هفته وحداکثر 6 هفته زمان احتیاج است تا مدارک شما آنالیز گردد و تعیین گردد که آیا شرایط لازم برای دریافت ویزا را دارید یا نه.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2069

به "چطور ویزای اسپانیا بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور ویزای اسپانیا بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید