پرواز کرمان ، استانبول برقرار می گردد

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدائی روز سه شنبه در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی در تهران اضافه نمود: این خط هوایی از سوی شرکت ترکیش ایرلاینز راه اندازی خواهد شد.

پرواز کرمان ، استانبول برقرار می گردد

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

وی گفت: راه اندازی این خط هوایی زمینه رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری و تسهیل ورود کرمانی های مقیم خارج از کشور به کرمان را در پی خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان هم هم در این زمینه گفت: موافقت راه اندازی جهت استانبول - کرمان در نشست استاندار کرمان با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در تهران صادر شد.

علی قاسم زاده اضافه نمود: خوشبختانه اینک مجوز سازمان هواپیمایی کشوری برای پرواز کرمان - استانبول صادر شده و اطلاعات دقیق این پرواز با اقدامات اجرایی بعدی و برنامه ریزی کامل در این حوزه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی توضیح داد: این پرواز موجب دسترسی راحت تر مردم کرمان به خارج از کشور خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان ادامه داد: پرواز کرمان - استانبول در بخش های مختلف بر توسعه استان کرمان تاثیر گذار است و این پرواز ضمن فراهم کردن زمینه ورود سرمایه گذاران خارجی به استان کرمان، ارتباط کرمان را با سایر نقاط جهان هموارتر خواهد نمود.

قاسم زاده اسم کرد: این پرواز با هدف جابجایی مسافر و صادرات و واردات کالاها با حجم کمتری راه اندازی شده و جزئیات بیشتر درخصوص این خط هوایی پس از طی شدن مراحل اداری و سازمانی اعلام خواهد شد.

.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1689

به "پرواز کرمان ، استانبول برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز کرمان ، استانبول برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید