همایش های خبرنگاران در تابستان 93

به گزارش سفر به روسیه، در ادامه سری همایش های تابستانی خبرنگاران که تیرماه امسال در استان های گیلان، مازندران و آذربایجان شرقی برگزار شده بود، این همایش ها پس از سرانجام ماه مبارک رمضان با برگزاری همایشی بزرگ در استان تهران دوباره از سر گرفته شد.

همایش های خبرنگاران در تابستان 93

خبرنگاران جهت تعامل نزدیک با آژانس های مسافرتی استان تهران با اهداف ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات تورها، معرفی مسیرهای جدید و آشنایی با خدمات نوین رزرواسیون آنلاین در تاریخ 19 مرداد اقدام به برگزاری همایشی در هتل لاله تهران کرد.

خبرنگاران در این همایش، جدید ترین خدمات سیستم رزرواسیون آنلاین خود را معرفی کرد. کاربران و مشتریان خبرنگاران می توانند با استفاده از این سیستم با بالاترین سرعت، کمترین هزینه و کمترین خطا خدمات منحصربفرد گردشگری را به مسافران ارایه دهند. در این راستا سیستم Anywhere To Anywhere معرفی شد، سیستمی جامع و پیشرفته که امکان دسترسی آسان به بیش از 900 ایرلاین خارجی و 200000 هتل در سرتاسر جهان را میسر می کند.

خبرنگاران به ترتیب در تاریخ های 26 مرداد و 2 شهریور در هتل کوثر استان اصفهان و هتل پارس شیراز همایش خود را برگزار کرد، که این همایش ها نیز با استقبال بی سابقه آژانس ها روبرو شد و شرکت های خدمات مسافرتی و آژانس ها توانستند تعامل خوبی با خبرنگاران برقرار کنند. سری همایش های تابستانی خبرنگاران در تاریخ های 9 شهریور در مشهد، 16 شهریور در اهواز و 23 شهریور در کرمان و دیگر استان های کشور ادامه خواهد یافت.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 729

به "همایش های خبرنگاران در تابستان 93" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش های خبرنگاران در تابستان 93"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید