اول آبان ماه اعلام اسامی نهایی دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم

به گزارش سفر به روسیه، مدیر اجرایی ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه اسامی نویسندگان راه یافته به مرحله نهایی ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج دوشنبه اول آبان ماه منتشر خواهد شد گفت: داوری مرحله اولیه این دوسالانه چند روز دیگر به انتها خواهد رسید.

اول آبان ماه اعلام اسامی نهایی دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم

راهیابی 100 داستان به مرحله نهایی/ارسال 1446 اثر از 13 کشور

محمد بادپر با بیان اینکه از میان 1446 داستان 100 داستان به مرحله نهایی این دوسالانه راه پیدا خواهند کرد، اضافه کرد: اسامی تمامی شرکت کنندگان(822 نفر) در این دوسالانه در سایت ادبی نارنج قرار داده شده است.

وی با اعلام اینکه اسامی برگزیدگان اول تا سوم و همچنین نفرات تقدیری در روز اختتامیه اعلام خواهد شد یادآور شد: مراسم اختتامیه این دوسالانه آخر آذرماه در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی این دوسالانه درباره آمار این جایزه ادبی گفت: در ششمین دوسالانه نارنج 1446 اثر از 824 نفر و از 13 کشور ایران، امریکا، کانادا، افغانستان، انگلیس، آلمان، هلند، اتریش، ترکیه، امارات، بلژیک، سوئد و قطر دریافت شده است.

تهران، شیراز و مشهد در صدر جدول آثار ارسالی/15 شهر کشور شرکت یافتند

بادپر با بیان اینکه از 160 نقطه کشور اثر به این دوسالانه ارسال شده است عنوان نمود: شهرهای تهران با 186 نفر، شیراز با 62 نفر، مشهد با 43 نفر، اصفهان با 39 نفر، جهرم با 34 نفر، کرج با 24 نفر، استهبان با 20 نفر، تبریز با 16 نفر، کرمان با 16 نفر، همدان با 16 نفر، رشت با 13 نفر، قم با12 نفر، یزد با 12 نفر، کرمانشاه با 10 نفر و اهواز با 8 نفر، 15 شهری بودند که بیشترین شرکت کننده را داشتند.

مدیراجرای این دوسالانه با اشاره به مسائل این دوسالانه در دوره های پیشین از نظر تامین هزینه ها گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تا جایی که توانسته اند از این دوسالانه که نام جهرم را در تمامی کشور عنوان نموده است حمایت کرده اند .

وی با این وجود اضافه کرد: از مسئولین شهرستان انتظار داریم به این مسئله توجه کنند که این دوسالانه متعلق به جهرم است و به هیچ گروهی تعلق ندارد بنابراین لازم است آنها با یک نگاه حمایت گردر کنار این دوسالانه قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 495

به "اول آبان ماه اعلام اسامی نهایی دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اول آبان ماه اعلام اسامی نهایی دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید