مه گرفتگی و لغزندگی جاده سبب تصادف زنجیره ای 20خودرو در اراک شد

به گزارش سفر به روسیه، لغزندگی سطح جاده و وقوع پدیده مه گرفتگی در کمربند شمالی شهر اراک سبب تصادف زنجیره ای 20خودرو با یکدیگر شد.

مه گرفتگی و لغزندگی جاده سبب تصادف زنجیره ای 20خودرو در اراک شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از تسنیم از اراک، به دلیل برودت هوا از شب گذشته زمین در شهر اراک به شدت یخ زده که همین موضوع سبب شد تا در کمربند شاقتصادی شهر، صبح امروز شاهد وقوع تصادف زنجیره ای و برخورد چندین دستگاه خودرو با یکدیگر باشیم.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به وقوع این حادثه گفت: در حدود ساعت 6:30 صبح امروز به سبب یخ زدگی بخشی از کمربندی شاقتصادی اراک و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی رانندگان خودروها، تعداد 20 دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کردند و کمربندی شاقتصادی اراک به مدت یک ساعت مسدود شد.

سرهنگ سیدعلی حسینی اضافه نمود: خوشبختانه تصادفات هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت و راستا نیز نمک پاشی شده و باز شد، صحنه های تصادفات نیز از سوی کارشناسان پلیس بازدید شدند.

درحال حاضر عوامل شهرداری و پلیس در کمربندی شاقتصادی حاضر بوده و ضمن پاک سازی جاده نسبت به روان سازی محور اقدام می نمایند.

همچنین براساس گزارش خبرنگار تسنیم از محل وقوع تصادف همان طور که رئیس پلیس راهور اظهار داشت، هیچ نوع خسارت جانی در این حادثه نبوده ولی خودروهای زیادی بر اثر تصادف دچار خسارات اقتصادی شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1344

به "مه گرفتگی و لغزندگی جاده سبب تصادف زنجیره ای 20خودرو در اراک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مه گرفتگی و لغزندگی جاده سبب تصادف زنجیره ای 20خودرو در اراک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید