لیام نیسن با کمدی سیاه می آید

به گزارش سفر به روسیه، خبرگزاری صبا: لیام نیسن ستاره اصلی مجموعه فیلم های اکشن ربوده شده در جدیدترین پروژه سینمایی هانس پتر مولان فیلمساز 60 ساله نروژی ایفای نقش خواهد نمود.

لیام نیسن با کمدی سیاه می آید

این پروژه، بازسازی نسخه نروژی فیلم پیروز به ترتیبِ ناپدید شدن (In Order of Disappearance) ساخته خود مولان است که اولین بار در سال 2014 با بازی استلان اسکارشگارد بازیگر معروف سوئدی روی پرده رفت.

به گزارش سینیوروپا، هانس پتر مولان فیلمساز نروژی میخواهد به زودی نسخه انگلیسی زبان کمدی سیاه به ترتیب ناپدید شدن را جلوی دوربین ببرد. این کمدی پیروز، اولین بار در بخش مسابقه اصلی شصت و چهارمین جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد و در 12 جشنواره بین المللی دیگر نیز روی پرده رفت. کیم فاکس اوکسان فیلمنامه نویس دانمارکی نگارش سناریوی فیلم اصلی را برعهده داشته است.

لیام نیسن بازیگر نامزد اسکار (فهرست شیندلر) نیز به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم انتخاب شده است. در نسخه اصلی، استلان اسکارشگارد بازیگر سوئدی در نقش قهرمان اصلی جلوی دوربین رفته بود. داستان فیلم درباره ماجرای یک راننده ماشین برف روب است که در منطقه ای دورافتاده در نروژ زندگی آرامی دارد تا این که مرگ ناگهانی پسرش او را به درگیری با مافیای محلی و یک گروه تبهکار صرب می کشاند.

جدیدترین ساخته کارگردان نروژی با عنوان توطئه ایمان (A Conspiracy of Faith) که فراوری دانمارک به شمار می رود، تا کم تر از دو هفته دیگر در سینماهای ایالات متحده و کانادا روی پرده می رود.

منبع: برترین ها
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 506

به "لیام نیسن با کمدی سیاه می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیام نیسن با کمدی سیاه می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید