فیلم انفرادی در آستانه 70 میلیاردی شدن

به گزارش سفر به روسیه، پرفروش ترین فیلم سال 1401 با گذشت بیش از 6 ماه از آغاز اکرانش، همچنان تماشاگر دارد.

فیلم انفرادی در آستانه 70 میلیاردی شدن

به گزارش همشهری، 69 میلیارد و 400 میلیون تومان؛ این رقم فروش انفرادی است. کمدی پرفروشی که از 7 اردیبهشت روی پرده آمده و با وجود گذشت بیش از 6ماه از آغاز اکرانش و روی پرده آمدن تعداد زیادی فیلم تازه، هنوز هم تماشاگر دارد.

در جدول فروش روزانه فیلم های روی پرده، انفرادی با حدود 2400مخاطب و فروش 48میلیون تومانی، دومین فیلم پرفروش این روزهاست.

تنها فیلمی که بیشتر از انفرادی مخاطب دارد انیمیشن پسر دلفینی است که بیش از 5000مخاطب در آخرین روز اکرانش داشته است. یعنی بیش از 2برابر تماشاگران فیلم انفرادی. این را هم باید درنظر گرفت که تعداد سانس های انفرادی با توجه به اکران پرتعداد فیلم ها، خیلی زیاد نیست و کمدی مسعود اطیابی در سانس های پراکنده به چنین فروشی دست یافته است. فیلمی که در آستانه رسیدن به رقم 70میلیارد تومانی فروش واقع شده است و پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

اطیابی: انفرادی می توانست بیشتر از این تعداد مخاطب داشته باشد

مسعود اطیابی، کارگردان فیلم انفرادی درباره تداوم اکران فیلمش به باشگاه خبرنگاران گفت: اکران این فیلم از اردیبهشت ماه آغاز شده و با توجه به اوضاع و شرایط فعلی، زمان دقیق انتها اکران فیلم انفرادی مشخص نیست.

اطیابی درخصوص اکران فیلم های تازه گفت: اگر فیلم های تازه در این بازه زمانی اکران شوند، با استقبال خوبی روبرو نخواهند شد، به همین دلیل اکران برخی فیلم ها همچنان ادامه دارد. به گفته اطیابی، هم اکنون اکران فیلم انفرادی به صورت محدود ادامه دارد و این فیلم در سانس فوق العاده به نمایش درمی آید. اطیابی با اشاره به فروش خوب فیلمش گفت: اگر اکران این فیلم محدود نبود ما به رقمی فراتر از فروش فعلی مان می رسیدیم.

گیشه ای که 100میلیاردی نشد

سیدابراهیم عامریان، تهیه کننده انفرادی گفت: بالاخره این فیلم رضا عطاران را دارد و از طرف دیگر می توان به جرأت گفت مردم پس از سال ها می توانند یک کمدی-اکشن خوب را در سینماها تماشا کنند. زمانی فیلم های اکشن جمشید هاشم پور می فروخت و زمانی فیلم های کمدی؛ حالا اما ترکیبی از فضای کمدی و اکشن را در یک فیلم شاهد هستیم که می تواند تبدیل به اتفاقی تازه برای سینمای ایران شود.

از این منظر، منتظر اتفاق درخشانی برای این فیلم در گیشه هستیم و با توجه به افزایش قیمت بلیت سینماها، فکر می کنم انفرادی بتواند فروشی بالای 100میلیارد تومان را در گیشه ثبت کند. انفرادی احتمالا به رقم 70میلیارد تومان فروش دست خواهد یافت ولی رؤیای گیشه 100میلیاردی دور از دسترس به نظر می رسد و با شرایط فعلی اکران احتمالا باید زمان زیادی بگذرد تا یک فیلم بتواند به چنین رقمی در گیشه دست یابد.

وقتی عطاران همچنان می فروشد

ژانر و بازیگر؛ مهم ترین دلایل فروش بالای فیلم انفرادی هستند. فیلم کمدی که بازیگر اصلی اش رضا عطاران باشد همچنان می تواند انتخاب اول مردم برای سینما رفتن باشد. در سالی که بحران مخاطب شکل نگران کننده ای به خود گرفته انفرادی از معدود فیلم های پرتماشاگر امسال است و به عنوان پرفروش ترین فیلم 1401 فاصله ای معنادار با فیلم دوم جدول گیشه دارد.

فاصله ای که محصول حضور رضا عطاران به عنوان پولسازترین بازیگر یک دهه اخیر سینمای ایران، در فیلم انفرادی است. تا اطلاع ثانوی عطاران می فروشد، به خصوص اگر پای کمدی در میان باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2090

به "فیلم انفرادی در آستانه 70 میلیاردی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم انفرادی در آستانه 70 میلیاردی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید