فریسات: حمله نکنیم طرفدار قهر می نماید

به گزارش سفر به روسیه، سرمربی تیم فولاد خوزستان می گوید طرفدار به استادیوم می آید تا فوتبالی تهاجمی تماشا کند و اگر غیر از این گردد با تیم قهر می نماید.

فریسات: حمله نکنیم طرفدار قهر می نماید

به گزارش خبرنگاران، عزیز فریسات، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: امروز هر دو تیم خوب بازی کردند. تماشاگران از بازی لذت بردند. هر دو تیم موقعیت گل داشتند. ما در آغاز بازی روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و سعی کردیم کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم. در نیمه دوم روند بازی به گونه ای بود که هر دو تیم حمله می کردند. بر مبنای یک اتفاق که جزئی از فوتبال است آنها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و به گل رسیدند. بعد از این گل هر دو تیم باز هم موقعیت گل داشتند. همه تماشاگران از بازی امروز لذت بردند.

او ادامه داد: این تیم مال طرفداران است. باید از همه طرفدارانی که امروز به استادیوم آمدند و از ما حمایت کردند تشکر کنم. مربی و بازیکن می آیند و می روند اما این طرفداران هستند که با تیم همیشه می مانند. طرفداران دوست داشتند ما پیروز شویم اما اتفاقات فوتبال باعث شد این بازی مساوی گردد.

فریسات در خصوص حضور طرفداران فولاد در ورشگاه بیان نمود: طرفدار دنبال این است که تیمش فوتبال بازی کند و او لذت ببرد. وقتی به استادیوم می آید باید لذت ببرد. اگر بازی کسل کننده باشد و تیم بخواهد همش دفاعی بازی کند، طرفدار قهر می نماید. خدا را شکر می کنم که طرفداران آمدند و فوتبال خوبی را تماشا کردند. از آن ها تشکر می کنم که تا انتها بازی از ما حمایت کردند.

سرمربی فولاد خوزستان اضافه نمود: سینا مریدی بازیکنی است که توان حمل توپ و قدرت پاس دادنش بالا است. سینا پشت سر مهاجمان بازی می نماید تا آن ها را تغذیه کند. او بازیکن بزرگی است و دلیلی ندارد پست او را تغییر دهم.

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 95

به "فریسات: حمله نکنیم طرفدار قهر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریسات: حمله نکنیم طرفدار قهر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید