فروش اقساطی کتاب های یک ناشر در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش سفر به روسیه، نشر برسم بعضی از کتاب های خود را بیش از 500 هزار تومان قیمت دارند به صورت اقساطی به مخاطبان عرضه می نماید.

فروش اقساطی کتاب های یک ناشر در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نشر برسم، ناشر تخصصی در زمینه مطالعات ایرانی، تاریخ و فرهنگ ایران کتاب های گاهنامه تئوفانس با ترجمه محمود فاضلی بیرجندی، قلعه رستم خوسف از دریچه باستان شناسی و تاریخ تألیف مستنصر قلی نژاد، هیربَدستان (اوستا و زند) پژوهش فریناز اطمینان و جموعه مقالات زبان شناسی و ایران شناسی به تلاش سعید عریان را به عنوان تازه های خود به سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آورده است.

این ناشر بعلاوه با توجه به گران شدن قیمت کتاب و برای یاری به دانشجویان و علاقه مندان روش خاصی را نیز برای عرضه کتاب های خود در نمایشگاه در نظر گرفته است.

دیناز دهنادی، مدیر نشر برسم به خبرنگار مهر گفت: گران شدن بهای نهایی فراوری کتاب در این سال ها باعث شده تا قیمت پشت جلدی بعضی از کتاب های ما نیز سنگین گردد. به همین علت نشر برسم آن دسته از کتاب هایی را که از 500 هزار تومان به بالا قیمت دارند، به صورت اقساط به مخاطبان عرضه می نماید.

وی اضافه کرد: عموم علاقه مندان می توانند با ارائه کارت ملی و یک شماره تماس آثار ما را به صورت قسطی خریداری نمایند و بهای آن را ماهانه بپردازند. این شاید یاریی باشد به مخاطبان بویژه دانشجویان علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ایران و مطالعات ایرانی تا بتوانند به خریداری منابع این حوزه مطالعاتی بپردازند.

نشر برسم در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی شماره هفت، غرفه شماره هشت واقع است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2020

به "فروش اقساطی کتاب های یک ناشر در نمایشگاه کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اقساطی کتاب های یک ناشر در نمایشگاه کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید