فدراسیون فوتبال آذربایجان: خطری هنریک میختاریان را در باکو تهدید نمی کند

به گزارش سفر به روسیه، فوتبال دنیا فدراسیون فوتبال آذربایجان خاطرنشان کرد هیچ خطری هنریک میختاریان، هافبک ارمنستانی تیم آرسنال انگلیس را در باکو، محل برگزاری فینال بازی لیگ اروپا تهدید نخواهد کرد.

فدراسیون فوتبال آذربایجان: خطری هنریک میختاریان را در باکو تهدید نمی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تلگراف انگلیس، الخان مامدوف، دبیر فدراسیون فوتبال آذربایجان اطمینان داد که هنریک میختاریان اگر تصمیم به سفر به باکو بگیرد امنیت را به خوبی احساس می نماید و هیچ خطری متوجه او در بازی فینال لیگ اروپا میان تیم های چلسی و آرسنال نخواهد بود.

پیش از این رسانه های انگلیسی اعلام کردند شاید هنریک میختاریان در فهرست بازیکنان تیم آرسنال برای بازی فینال لیگ اروپا برابر چلسی قرار نگیرد. تیم آرسنال نیز هنوز تضمین امنیتی برای سفر هافبک ارمنستانی خود دریافت نکرده و مذاکره طرفین ادامه دارد.

تلگراف در این رابطه به نقل از الخان مامدوف، دبیر فدراسیون فوتبال آذربایجان نوشت: سازمان های دولتی آذربایجان تضمین های امنیتی به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دادند که هیچ مسئله ای در رابطه با امنیت بازی لیگ اروپا وجود نخواهد داشت. زمانی که تیم آرسنال به فینال راه یافت نامه ای از یوفا دریافت کردیم و دولت آذربایجان تضمین امنیت سفر هنریک میختاریان به باکو را دادند.

هنریک میختاریان در بازی مرحله گروهی فصل جاری لیگ اروپا برابر تیم قره باغ آذربایجان شرکت نکرده بود. بازی فینال لیگ اروپا روز 29 ماه می (8 خرداد) در استادیوم المپیک شهر باکو میان تیم های انگلیسی چلسی و آرسنال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 196

به "فدراسیون فوتبال آذربایجان: خطری هنریک میختاریان را در باکو تهدید نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال آذربایجان: خطری هنریک میختاریان را در باکو تهدید نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید