فتاح: قصد جسارت به اصحاب رسانه را نداشتیم، وجهه بنیاد مستضعفان را اصلاح می کنیم

به گزارش سفر به روسیه، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در ایام پیش رو سعی خواهیم کرد وجهه بنیاد مستضعفان را در اذهان مردم اصلاح کنیم بنابراین از کارهایی که در شأن بنیاد نیست خارج می شویم و در این مدت به مناطق محروم رسیدگی بیشتری نموده و بنیاد علوی را هم تقویت خواهیم کرد.

فتاح: قصد جسارت به اصحاب رسانه را نداشتیم، وجهه بنیاد مستضعفان را اصلاح می کنیم

به گزارش خبرنگاران، پرویز فتاح در بیستمین همایش انجمن های اسلامی مستقل دانشگاه های کشور که در دانشگاه خوارزمی برگزار گردید با اشاره به دوران فعالیت در کمیته امداد گفت: من در کمیته امداد سعی کردم مواردی همچون جوانگرایی، صداقت با مردم، تحرک میدانی و تعامل با دولت را به کار ببندم.

وی در مورد شروع فعالیت در بنیاد مستضعفان هم گفت: همانطور که در کمیته امداد سیاسی عمل نکردیم و وارد انتخابات نشدیم، در بنیاد مستضعفان هم وارد انتخابات نخواهیم شد و سیاسی عمل نخواهیم کرد چون این را به صلاح بنیاد مستضعفان نمی دانیم.

فتاح اظهار داشت: در ایام پیش رو سعی خواهیم کرد وجهه بنیاد مستضعفان را در اذهان مردم اصلاح کنیم بنابراین از کارهایی که در شأن بنیاد نیست خارج می شویم و در این مدت به مناطق محروم رسیدگی بیشتری نموده و بنیاد علوی را هم تقویت خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه از ظرفیت دولت و مجلس در بنیاد استفاده خواهیم کرد گفت: کشور ظرفیت زیادی دارد و امیدواریم جمعیت هم بیشتر شود. با ظرفیتی که داریم امیدواریم تحریم ها را دور بزنیم.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: اگر ما در بنیاد مستضعفان خطایی کردیم ولو اینکه منصوب رهبری هستیم گذشت و چشم پوشی نکنید اما اگر دیدید که کار درستی انجام می دهیم و ما را می زنند شما از ما حمایت کنید.

فتاح ادامه داد: ما معتقدیم کار بنیاد صرفاً مالی نیست و در این راستا مسئولیت فرهنگی و اجتماعی هم داریم.

وی اضافه نمود: ما کاری خواهیم کرد که همه از حضور بنیاد احساس آرامش داشته باشند بنابراین از کارهایی که در شأن بخش خصوصی است خارج خواهیم شد مگر اینکه اموری مربوط به مالی مقاومتی باشد و هیچ نهادی حاضر نباشد به سراغ آن کارها برود.

فتاح در مورد موضوع حقوق های نجومی در بنیاد مستضعفان هم خاطرنشان کرد: اصلاحات موثری در این بخش انجام شده که قابل دفاع است البته هنوز جای کار به خصوص در بخش مزایا و امکاناتی که جدا از حقوق در اختیار بعضی هست وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان با تأکید بر شفاف سازی در امور بنیاد در واکنش به احتمال حضور وی در انتخابات هم گفت: سعی می کنم در همین سنگر پاسداری کنم و اگر همین مسئولیت را به خوبی انجام دهم خدا را شکر خواهم کرد.

وی بر لزوم تعامل با دولت در اجرای برنامه های بنیاد اظهار داشت: دولت در کمیته امداد هم یاری بزرگی به ما کرد و معتقدم اگر دولت نبود دچار مشکل می شدیم.

فتاح در خاتمه خصوص حواشی مربوط به دانشکده خبر هم خاطرنشان کرد: از اینجا می گویم مخلص اصحاب رسانه هستیم. قصد جسارت نداشتیم اگر اشکالی به عوامل ما از نظر رفتاری بر می شود عذرخواهی می کنم. این یک تلنگر برای کسانی بود که باید پیام را می گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 246

به "فتاح: قصد جسارت به اصحاب رسانه را نداشتیم، وجهه بنیاد مستضعفان را اصلاح می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاح: قصد جسارت به اصحاب رسانه را نداشتیم، وجهه بنیاد مستضعفان را اصلاح می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید