عکس ، با عرض معذرت ویژه از آقای علی دایی!

به گزارش سفر به روسیه، این جلسه مرداد دو سال پیش در محل فدراسیون ژیمیناستیک بین دایی و خانم اینچه درگاهی برگزار گردید و شهریار بعد از سرانجام جلسه در مصاحبه با دوربین تلویزیونی کلی در باب اهمیت ژیمناستیک صحبت کرد!

عکس ، با عرض معذرت ویژه از آقای علی دایی!

به گزارش خبرنگاران، دو روز پیش که علی دایی به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی انتخاب شد، واکنش بسیار تندی نسبت به این موضوع نشان داد. آقای گل فوتبال ملی دنیا گفت انتشار این خبر در شرایط فعلی اقدامی برای خراب کردن او بوده و تاکید نمود فقط جایی ورود می نماید که سررشته و تخصص داشته باشد.

در اینکه رفتار بهرام قدیمی و همکاران شهرت طلبش در فدراسیون گلف یک شوآف واقعی و مطلقا جای دفاع ندارد شکی نیست؛ چه اینکه آنها به سرعت از دایی عذرخواهی و دلجویی هم کردند. اما در عین حال این نگاه دایی جان ناپلئونی شهریار را هم نمی پسندیم که همه چیز را در راستای خراب کردن خودش می بیند. مثلا انتشار خبر حضور او در فدراسیون هاکی که به سرعت هم توسط خودش تکذیب شد، چه آسیبی به وجهه عمومی دایی زده است؟

در نهایت اینکه چون علی آقا گفت فقط در سررشته خودش فعالیت می نماید، با عرض معذرت از او تصویری از خاتمه جلسه اش با رییس فدراسیون ژیمیناستیک را محض یادآوری منتشر می کنیم. این جلسه مرداد دو سال پیش در محل فدراسیون ژیمیناستیک بین دایی و خانم اینچه درگاهی برگزار گردید و شهریار بعد از خاتمه جلسه در تبادل نظر با دوربین تلویزیونی کلی در باب اهمیت ژیمیناستیک صحبت کرد. او حتی گفت راغب شده دخترش را برای آغاز ژیمیناستیک در یک آکادمی مناسب ثبت نام کند.

مخلص کلام اینکه شاید اگر علی دایی الان تیم داشت و خلقش باز بود، به خبر کذایی حضورش در فدراسیون هاکی هم واکنش به این تندی نشان نمی داد؛ نه تنها تندی نمی کرد، که شاید مثل ژیمناستیک یک ربع هم در تمجید از هاکی و مرحوم بهرام شفیع سخن می گفت! شهریار اتفاقا سابقه حضور در خانه کشی و ملاقات صمیمانه با ملی پوشان این رشته ورزشی را هم دارد، اما از بدشانسی فدراسیون هاکی، الان اعصاب علی آقا خراب خراب است و هر چیز ناخوشایندی را به چشم یک توطئه می بیند!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 752

به "عکس ، با عرض معذرت ویژه از آقای علی دایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، با عرض معذرت ویژه از آقای علی دایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید