سفر به یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکا؛ بوستون

به گزارش سفر به روسیه، بوستون شهری تاریخی با بناهای مستعمراتی و قدیمی، تاریخی کهن و یک ارتباط مستحکم با مؤسسان ایالات متحده است. مردم بوستون بسیار به شهرشان افتخار می نمایند و در هر فرصتی که پیدا نمایند افتخارات این شهر را به دیگران نشان می دهند . در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر با این شهر آشنا شویم.

سفر به یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکا؛ بوستون

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

اگرچه بوستون یکی از بزرگترین شهر های ایالات متحده محسوب می گردد اما حس و حال آن بیشتر شبیه یک شهرک بزرگ است تا یک کلانشهر. در این شهر دانشگاهی می توان هواداران سرسخت ورزش های استقامتی، رستوران های خوب و موارد زیادی با پیشینه آمریکایی پیدا کرد . انواع هزینه ها در بوستون

هزینه خوابگاه

به طور کلی خوابگاه ها در آمریکا ارزان نیستند و بوستون هم از این قاعده مستثنی نیست. برای خوابگاه های مرکز شهر باید انتظار قیمتی معادل 40 دلار یا بیشتر به ازای هرشب اقامت در یک اتاق اشتراکی را داشته باشید. یک اتاق اختصاصی با تخت دونفره هم هزینه ای معادل 80 دلار به ازای هرشب در بر دارد.

هزینه اقامت در هتل

هتل های این شهر بیرون از مرکز شهر و بیشتر آن ها نزدیک ریل قطار هستند . ارزان ترین هتل ها برای یک اتاق دونفره به ازای هرشب بین 100 تا 140 دلار است. البته احتمالا با مقداری جستجو بتوان هتل ارزان تری هم پیدا کرد.

متوسط قیمت مواد غذایی

برای میل کردن غذا در رستوران باید انتظار هزینه ای بین 15 تا 20 دلار برای یک وعده غذا به همراه نوشیدنی را داشته باشید، با این وجود همواره می توان جاهای ارزان تری برای میل کردن ساندویچ و پیتزا با قیمتی بین 5 تا 8 دلار آمریکا پیدا کرد. همچنین اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید می توانید مواد مورد احتیاج تهیه غذای یک هفته تان را با قیمتی حدود 50 دلار از فروشگاه ها تهیه کنید.

هزینه حمل و نقل

گفته می گردد که بوستون شهری است برای قدم زدن، پس مهم نیست کجا باشید چرا که می توان به سادگی در اطراف قدم بزنید. همچنین دسترسی به مترو هم آسان است و قیمتی معادل 2/26 دلار به ازای هر سفر در بر دارد.

توصیه هایی برای صرفه جویی در هزینه ها

غذا خوردن در بازار کوئینسی

طیف گسترده ای از مواد غذایی را با قیمت پائین بازار کوئینسی ارایه می دهد که می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند .

شرکت در تورهای پیاده روی

از آنجا که بوستون منطقه ای تاریخی به شمار می رود، شما قادر هستید تا در تور های رایگان زیادی شرکت کنید از جمله معروف ترین آن ها Freedom Trail است.

لذت برن از پارک های تفریحی رایگان

اگر دوست دارید تجربه خوبی از بودن در طبیعت داشته باشید می توانید به طور رایگان از Arnold Arboretum (باغ آرنولد) بازدید کنید . این پارک که بیشتر از 260 هکتار مساحت دارد از طلوع تا غروب آفتاب باز است. در این پارک راستا های دویدن، باغ ها، علفزار و تعداد زیادی گل از سراسر جهان وجود دارد که به ارزش آن می افزایند. در میان گیاهان استراحت کنید و برای چند ساعتی از شلوغی شهر دور باشید.

شرکت در کنسرت های رایگان

طی فصل تابستان در منطقه رودخانه چارلز (Charles River) می توان از دیدن کنسرت های رایگان و فضای باز این شهر لذت کافی را برد.

بهترین سرگرمی ها

پیاده روی در Freedom Trail

برای سپری کردن یک روز خوب کفش های راحتی تان را بپوشید و حدود 4 کیلومتر راستا پر از اطلاعات تاریخی را طی کنید. این راستا شما را به سمت تمام نقاط تاریخی بوستون که باید ببینید هدایت می نماید.

بازدید از رصدخانه coit در دانشگاه بوستون

در رصدخانه coit می توانید صورت فلکی مورد علاقه تان برای تماشا را انتخاب کنید . این رصدخانه در روزهای چهارشنبه فصول بهار و تابستان بعد از ساعت 8:30 صبح به صورت رایگان اجازه تماشای ستار ها را به عموم می دهد.

بازدید از بنای یادبود Bunker Hill

برای رسیدن به بنای یاد بود Bunker Hill باید 249 پله را بالا بروید. بدون شک این بهترین راه برای تماشای خط افق شهر بوستون است.

قدم زدن در موزه هنرهای زیبا

موزه هنرهای زیبای بوستون ارزش بازدید بالایی دارد که البته تحت شرایطی ورودیه آن نیز به صورت رایگان خواهد بود. اگر روز تولدتان باشد می توان بدون پرداخت هزینه ای از این موزه بازدید کنید یا اینکه در روزهای چهارشنبه بعد از ساعت 4 عصر به این موزه بیایید تا از خدمات رایگان آن بهره مند شوید.

شرکت در بازی های پارک یا ورزشگاه Fenway

بازیکنان تیم بوستون رِد ساکس (Red Sox) و هوادارانش پارک Fenway را خانه شان خطاب می نمایند. این پارک یکی از کوچک ترین و قدیمی ترین ورزشگاه های ورزش بیسبال در لیگ های بزرگ است که در سال 1912 ساخته شده است. در زمین مسابقه پارک هنوز چمن های واقعی به خوبی چمن های ورزشگاه هیولای سبز (Green Monster)وجود دارد. همچنین تورهای هدایت برای نشان دادن محیط اطراف برگزار می شوند که می توانید در آن ها شرکت کنید.

پیک نیک در بوستون کامن (Boston Common)

بوستون کامن یکی از قدیمی ترین پارک های ملی ایالات متحده است که حدود 50 هکتار مساحت دارد و زمانی به عنوان چراگاه از طریق مهاجران پوریتین (فرقه ای از مسیحی های پروتستان انگلستان که در زمان الیزابت دوم علیه سنن مذهبی قیام کردند و هوادار سادگی بودند) استفاده می شد.

خرید و غذا خوردن در خیابان Newbury

خیابان نیوبری مرکز درجه یک خرید در بوستون به شمار می رود. در این خیابان می توانید گرانترین طراحی های ترکیبی با بوتیک های عالی را پیدا کنید . این ناحیه منطقه ارزانی برای خرید کردن محسوب نمی گردد اما می توان غذاهایی بسیار خوشمزه را اینجا میل کرد. رستوران ها و کافه های این خیابان قیمت های مقرون به صرفه ای دارند.

توقف در سالن Fanueil

سالن Fanueil در میان مردم محلی بوستون از محبوبیت بالایی برخوردار است. طی روز، مردم زیادی برای خرید به این ناحیه می آیند و در شب رستوران ها بسیار شلوغ می گردد. کافه های ارزان ایرلندی این منطقه هم بسیار پر هوادار هستند . مطمئن شوید که در بازار کوئینسی با بیش از 20 مدل غذا یک وعده غذای خوشمزه میل می کنید.

بازدید از دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد اولین دبیرستان در ایالات متحده بود . تورهایی برای بازدید از تمام ساختمان دانشگاه وجود دارد که می توانید در آن ها شرکت کنید و پس از آن یک قهوه بگیرید و به تماشای مردمی که در میدان هاروارد در حال عبور هستند بنشینید که خالی از لطف نیست.

گشت و گذار درBeacon Hill

Beacon Hill یک منطقه کاملا تاریخی است. این ناحیه که شبیه بخش تاریخی فیلادلفیا است خانه اشخاصی چون جان آدامز و جان هانکوک بوده است.

بازدید از کَسِل آیلند (Castle Island)

کَسِل آیلند در بوستون جنوبی واقع و به خاطر دژی در آن مشهور است. این جزیره از سمت بندر گسترش و دارای سواحلی عالی و راستا هایی پرهوادار برای دویدن است. یک ناحیه برای گردش دست جمعی در این جزیره وجود دارد. همچنین می توانید به طور رایگان از دژ وسط جزیره بازدید کنید.

توقف در میدان Copley

میدان Copley پارک فوق العاده کوچکی است که می توانید بلیط های تئاتر را از آن جا با تخفیف خریداری کنید، به موسیقی زنده گوش کنید و برج هنکوک را ببینید. همچنین می توانید به کلیسای ترینیتی که یکی از قدیمی ترین و زیباترین بناهای بوستون است بروید و از تماشای آن لذت ببرید. آیا این مطلب برای شما خوانندگان خبرنگاران مفید بوده است؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: nomadicmattمنبع: کجارو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 638

به "سفر به یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکا؛ بوستون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکا؛ بوستون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید