عمران خان: از هیچ تلاشی برای جلوگیری از تنش در منطقه فروگذار نخواهیم کرد

به گزارش سفر به روسیه، نخست وزیر پاکستان در یک نشست خبری گفت: از هیچ تلاشی برای جلوگیری از تنش در منطقه و حل مسائل بین ایران و عربستان فروگذار نخواهیم کرد.

عمران خان: از هیچ تلاشی برای جلوگیری از تنش در منطقه فروگذار نخواهیم کرد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، عمران خان در یک نشست خبری در مقر سازمان ملل در نیویورک اضافه نمود: در سفر خود به عربستان با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیداری داشتم که بن سلمان نیز از من خواست درباره رویدادهای اخیر در خلیج فارس و تنش زدایی میان تهران و ریاض، با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران صحبت کنم.

عمران خان ادامه داد: من صحبت های خود را با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در حاشیه نشست سازمان ملل انجام دادم. ما از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد؛ البته نمی خواهیم جزئیات بیشتری در این خصوص بیان کنیم.

نخست وزیر پاکستان در این نشست گفت که امیدوار است درگیری در منطقه روی ندهد، زیرا معتقد است که جنگ هرگز راه حل مسائل نیست.

نخست وزیر پاکستان روز گذشته با حضور در محل اقامت رئیس جمهوری اسلامی ایران در نیویورک با حسن روحانی دیدار و گفت و گو کرد.

عمران خان در این دیدار اظهار امیدواری کرد، بتواند نقش بزرگی در کاهش تنش میان ایران و آمریکا و همین طور ایران و عربستان بازی کند.

وی همچنین با اشاره به کمک های ایران در چند دهه گذشته به ملت و دولت پاکستان گفته بود که برای هرگونه همکاری جهت کاهش تنش در منطقه اعلام آمادگی کرده است.

گفتنی است عمران خان تشکر ویژه خود و ملت پاکستان را از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان ایرانی برای اتخاذ مواضع صحیح و اصولی در حمایت از مردم کشمیر نیز اعلام کرده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 407

به "عمران خان: از هیچ تلاشی برای جلوگیری از تنش در منطقه فروگذار نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: از هیچ تلاشی برای جلوگیری از تنش در منطقه فروگذار نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید