ضرب الاجل دادستان فیروزکوه برای انحلال قرارداد تردد باخودروی لوکس خبرنگاران

به گزارش سفر به روسیه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تعقیب قضائی سرپرست بیمارستان فیروزکوه در صورت عدم انحلال قرارداد پیمانکاری ایاب و ذهاب با خودروی لوکس خبر داد.

ضرب الاجل دادستان فیروزکوه برای انحلال قرارداد تردد باخودروی لوکس خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تعقیب قضائی سرپرست بیمارستان فیروزکوه در صورت عدم انحلال قرارداد پیمانکاری ایاب و ذهاب با خودروی لوکس خبر داد و گفت: سرپرست بیمارستان جهت تردد از تهران به فیروزکوه برای مدت یکسال قراردادی با مبلغ بالا با یک شرکت منعقد کرده است.

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تعقیب قضائی سرپرست بیمارستان فیروزکوه در صورت عدم انحلال قرارداد پیمانکاری ایاب و ذهاب با خودروی لوکس خبر داد.

وی گفت: سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه باید در اسرع وقت نسبت به انحلال قرارداد پیمانکاری خود اقدام کند و در صورت عدم اجرای فوری دستور صادره، این موضوع منجر به تعقیب قضائی وی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه، گفت: سرپرست بیمارستان جهت تردد از تهران به فیروزکوه برای مدت یکسال قراردادی با مبلغ بالا با یک شرکت منعقد کرده است و این در حالیست که بیمارستان دارای یک دستگاه خودروی سمند صفر و یک دستگاه خودروی سواری پژو با راننده است و در نهایت تأسف با خودروی لوکس تردد می کند.

وی اضافه نمود: چنین قراردادی در حالی منعقد شده است که ساختمان سی تی اسکن بیمارستان توسط خیرین در حال ساخت بوده و حتی برای احداث اتاق اکسیژن ساز نیز مبلغ دو میلیارد ریال توسط خیرین تعهد به پرداخت شده است.

رضایی در خاتمه تاکید کرد: در صورتی که سرپرست بیمارستان در اسرع وقت نسبت به انحلال قرارداد پیمانکاری خود اقدام نکند این موضوع منجر به تعقیب قضائی وی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1509

به "ضرب الاجل دادستان فیروزکوه برای انحلال قرارداد تردد باخودروی لوکس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل دادستان فیروزکوه برای انحلال قرارداد تردد باخودروی لوکس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید